در سفر به پکن سری هم به این مراکز خرید بزنید!

با رشد روزافزون جمعیت مراکز خرید هم به مرور تردد ملت بیشتر شده است.

اولین مکان:

“بازار مروارید”است.

همینطور که از اسمش پیداست،در این فروشگاه بیشتر اجناس جواهراتی و مدل مرواریدی پیدا میشود.همچنین اگر شما هم میخواهید بروید و فقط از مراکز خرید پکن دیدن فرمایید این فرصت مناسبی است.

شما در این مکان میتوانید خیلی از اجناس هارا ببینید،از جمله:

کیف،کفش،لباس،چایی،سیلک،فابریک،اسباب بازی،جواهرات

دومین مکان:

“نانلوجوییجانگNanluoguxiang”است.

این مرکز بیشتر جنبه تجاری دارد.این مرکز به شدت شلوغ است و توریست های زیادی به همراه خود دارد.در کنار این مرکز خرید،رستوران ،کافی شاپ و کافی نت هم موجود است.

سومین مکان:

“دهکده سانلیتان”است.

یک مکان مدرن با خرید هر چیزی که شما به ذهنتان می آید.رستوران،سوپر مارکت و سینما.اگر شما به این مرکز رفتید بیشتر شما آدم ها با تابعیت چینی را خواهید دید و کمتر توریستی به این مکان می آید.شما در این دهکده در فروشگاها لباس و اجناس با برندهای معتبر و معروف را خواهید دید.

چهارمین مکان:

“راه روی تاریخی داشیلان”

این مکان تاریخی در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است.و بین توریست ها طرفداران خاصی دارد.در خیابان اصلی کلی مغازه و فروشگاه لباس و اجناس نو با برندهای مختلف و معتبر وجود دارد.یکی از این دوستان بنده که به این مکان رفته میگفت:”در این مکان حال و هوایی با فرهنگ چینی داشت و فروشنده ها احترام خاصی برای مشتریان قائل بودند.”همچنین در این مکان نقاشی های فشن و کلاسیک برای فروش گذاشته اند تا هنردوستان عزیز از این فضا هم برخوردار شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟