از بازارهای مملو از اجناس مارک باکو بازدید کنید

خرید در باکو

با تعداد قابل توجه جمعیت مهاجر در آذربایجان بازارها مملو از اجناس مارک است. قیمت ها قابل قبول و اجناس متنوع هستند. اگر مثل هر توریست دیگری دوست دارید هنر Art و صنایع دستی محل را ببینید بدانید که خیابان های آذربایجان پر از دست فروشان ابریشم و صنایع دستی است.

در مال های آذربایجان انواع اجناس مختلف از جمله کیف، لباس،عطر، کفش و... را می توان خریداری کرد. اما اگر به دنبال اجناس محلی به عنوان سوغاتی هستید، مگنت های یخچال، شال های ابریشمی رنگارنگ آذربایجان، سفال های محلی از جمله بشقاب و کاسه گزینه های مناسبی هستد. اگر به دنبال هنر هستید در آذربایجان نقاشی هایی که به نقاشی های "نفت" معروفند بسیار پرطرفدارند. این نقاشی ها را با قیمت مناسب می توانید از مغازه های سوغاتی فروشی خریداری کنید.

مرکز خرید TsUM یا MUM

MUM یکی از قدیمی ترین و برجسته ترین مراکز خرید باکو می باشد. در این 4 طبقه همه چیز از لباس عروس تا ابزار الکترونیکی فروخته می شود. این مرکز خرید دقیقا در مرکز شهر باکو قرار گرفته و در همین نقطه تمام اجناس مورد نیاز خود را پیدا خواهید کرد، از اجناس محلی و صنایع دستی گرفته تا اجناس مارکدار.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 350182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟