لاکچری ترین هتل در دبی را بشناسید

یکی از هتل های ۴ ستاره دبی، هتل آل خلیج پالیس (Al Khaleej Palace) می باشد که در خیابان آل مکتوم قرار گرفته و از یک ساختمان ۱۰ طبقه تشکیل شده است. این هتل مجلل در مکانی نزدیک به مراکز خرید و تفریحی دبی قرار گرفته است.

این هتل با نمای زیبایی از شهر دبی در مسیر ماکز تجاری دبی واقع شده و باشگاه کریک و گلف دبی، باشگاه قایقرانی دبی ،برج ساعت، مرکز خرید الغریر، بازار Store طلا نزدیک به هتل است این هتل چند دقیقه از مراکز مالی و اقتصادی و فرودگاه دبی فاصله دارد هتل امکانات خوبی مانند پذیرش ۲۴ ساعته ، آسانسور، صرافی، صندوق امانات هتل، خشک‌‌شویی، سرو غذا در اتاق، پارکینگ، آرایشگاه، و مرکز تفریحی را برای مهمانان خود فراهم نموده است .

تمامی اتاق های این هتل با رنگ بندی گرم و زیبا و امکانات رفاهی مختلفی از جمله دسترسی به اینترنت بی سیم، یک میز کار و صندلی ارگونومیک ، حمام با سشوار، تهویه‌ی مطبوع مرکزی، یخچال کوچک و لوازم اتو برای مهمانان طراحی و دکور شده اند.

امکانات تفریحی این هتل شامل یک استخر زیبا بر روی پشت بام به همراه امکانات مناسب جهت حمام آفتاب و نوشیدنی ها و تنقلات مختلف، سالن بدنسازی مجهز و مدرن و در کنار یک طیف گسترده از رستوران به منظور جلب رضایت تمامی مشتریان می باشد.

هتل دارای رستوران های متعددی با سبک های غذایی متفاوت است و انوع غذاهای متفاوت را میتوانید در رستوران هایی مانند : رستوران ایتالیایی، رستوران استیک Entrecote و تخصصی غذاهای فرانسوی پاریس و رستوران لبنانی همینطور یک رستوران تایلندی به نام اوراسیا با برنامه های زیبای ژاپنی آماده پذیرائی از مهمانان هتل است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 363997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟