مار افعی راسل توسط کروکودیل غافلگیر شد/له شدن مار افعی زیر دندان های این حیوان قدرتمند+تصاویر

در یک صحنه دیدنی از حیات وحش، افعی راسل غول پیکر با وجود تلاش بسیار نتوانست از آرواره های قدرتمند یک کروکودیل جان سالم بدر ببرد.

تصاویری که به تازگی منتشر شده است جدال مرگبار یک افعی راسل غول پیکر با یک کروکودیل در پارک ملی یالا سریلانکا را نشان می دهد. در یکی از تصاویر این کروکودیل در حالی که گردن مار افعی را در میان آرواره های قدرتمند خود گرفته است دیده می شود.

با وجود تلاش مار افعی برای رهایی از این حمله مرگبار، سرانجام کرکودیل موفق شد تا طعمه خود را مغلوب کند. این تصاویر دیدنی توسط عکاسی با نام ریشانی گاناسینگا در پارک ملی یالای سیریلانکا تهیه شده است.

ریشانی در این خصوص گفت : " من مشغول عکاسی در این پارک بودم که متوجه شدم که کرکودیل یه چیز سفید را در دهان خود گرفته است. بلافاصله به کروکودیل نزدیک شدم و متوجه شدم که یک مار است. ابتدا با توجه به جثه مار فکر می کردم احتمالا یک مار پیتون باشد اما بعد متوجه شدم یک مار افعی راسل غول پیکر است. مار افعی یکی از خطرناک ترین مارهای جهان به شمار می رود اما در مقابل حمله مگربار این کروکودیل کاملا تسلیم بود. خیلی خوش شانس بودم که توانستم این صحنه را از نزدیک ثبت کنم."

گفتنی است؛ مار افعی راسل یکی از مهاجم ترین مارهای سریلانکا به شمار می رود و گزارشات زیادی در خصوص حمله منجر به مرگ آن به افراد محلی در سریلانکا به ثبت رسیده است.

غافلگیری مار افعی راسل توسط کروکودیل

 

کدخبر: 384192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟