مبارزه خرس قطبی گرسنه برای زنده ماندن+فیلم
حجم ویدیو: 7.74M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11

ویدیوی یک خرس قطبی که در یک جزیره دور افتاده کانادا در حال جستجوی غذا است، در سطح جهان میان کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.
این تصویرها توسط پاول نیکن یک عکاس مجله نشنل جیوگرافیک و سازمان حامی محیط زیست میراث دریایی گرفته شده است. این ویدیو از روز پنج شنبه تا حالا بیش از یک میلیون بار در اینستاگرام Instagram بازنشر شده است.

ویدیوی خرس قطبی گرسنه جهان را غمزده کرد
ویدیو فقط یک دقیقه است و یک خرس لاغر و گرسنه قطبی را نشان می دهد که برای زنده ماندن مبارزه می کند. این خرس قطبی در زباله های جزیره بافین در مدار قطب شمال در حال جستجوی غذا است. چیزی که در زباله دانی هم نصیبش می شود، یک قطعه از چوکی موتر است.
پاول در مورد لحظه ای که این خرس قطبی را در موطن اش در این فلاکت می دید گفت: «تیم همراهم از سازمان حفاطت محیط زیست میراث دریایی در آن زمان اشک می ریختند و از این خرس قطبی در حال مرگ تصویربرداری می کردیم.» وی افزود: «صحنه روح خراشی بود که هنوز هم یادش مرا اذیت می کند.»
تغییرات اقلیمی
سازمان های حفاظت از محیط زیست می گوید گرمایش زمین بالای سبک زندگی بسیاری از گونه های حیات، تاثیرگذار بوده و از این روند بارها و بارها هشدار داده اند.
هرچند معلوم نیست که این خرس قطبی به چه دلیل به این حال و روز افتاده، اما سازمان حفاظت از محیط زیست میراث دریایی گفت گرمایش زمین در آینده، خرس های دریایی بیشتری را به این روز می اندازد.
چیزی که در این ویدیو به وضاحت دیده می شود این است که خرس قطبی در محیطی قرار گرفته که یخ و برق در اطرافش نیست و طبعا این زندگی را برایش دشوار می سازد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 336631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟