رستوران بانکر در بانکوک را حتما امتحان کنید +عکس

رستوران بانکر ساختمانی سه طبقه در محله ساتورن بانکوک است که در آن غذاهایی از سنت های غذایی اروپا با ترکیبی از غذاهای آمریکایی سرو می شود. تاکید این رستوران بر طعم و مزه قوی در منوی آن کاملا مشخص است. غذاهای این رستوران ساده، محیط آن صمیمی و خدمات آن عالی است به طوری که یکی از بهترین رستوران های بانکوک است. همانطور که از اسم این رستوران معلوم است طراحی داخلی این رستوران به شکل یک پناهگاه است و با پنجره های قدی خود چشم انداز زیبایی از بیرون دارد. منوی رستوران کوچک است اما غذاهای متنوعی را می توانید در آن پیدا کنید. پیش غذاها در این رستوران معمولا قیمتی تا ۵۰۰ بات دارند و به زیبایی تزئین شده اند. در این رستوران ظرف و ظروفی که در آن غذا سرو می شود زیبا و تمیز هستند اما طراحی پیچیده ای ندارند. صدف های دریایی تازه را همیشه می توانید در منوی رستوران بانکر پیدا کنید. خوراک بره همچنان یکی از غذاهای محبوب این رستورن است و در آن از گوشت بره استرالیایی استفاده می شود و عطر و طعمی که در آن به کار می رود بسیار وسوسه انگیز است، این غذا با نخود فرنگی و پیاز سرو می شود. ماهی قزل آلای رنگین کمان هزینه ۷۰۰ بات دارد و آن را به صورت درسته سرو می کنند و استخوان ها تیغ های آن کاملا گرفته شده است. سالادها تا حدی به صورت خام سرو می شود و در پاستاها سبزیجات زیادی به کار برده می شود.

bunker-restaurant-bangkok-800x500

bunker-restaurant-800x500

سرآشپز «آرنی» طبقه بالای رستوران بونکر را به صورت باغی درست کرده و خیلی از گیاهان و سبزیجاتی که در این رستوران در بشقاب خود می بیند از آن باغ تهیه شده است مخصوصا سالادی که قیمت آن ۳۵۰ بات است و در آن از هویج، ترب، پوملو و مجموعه ای از سبزی ها استفاده می شود. اگر به خوردن دسر بعد از غذا علاقه دارید در منوی این رستوران می توانید دسرهای متنوعی را پیدا کنید. در اینجا دسرها در اندازه های بزرگ سرو می شوند و اگر نمی خواهید کالری زیادی دریافت کنید می توانید آن را با دوستان خود تقسیم کنید. کیک های آناناس با شیرینی ملایمی خود می تواند گزینه مناسبی برای دسر باشد اما اگر چیزی خاص تر و متفاوت بخواهید می توانید دسرهای خامه ای و شکلاتی را امتحان کنید که در طعم ها و مزه های مختلف سرو می شوند

cake-1
در این رستوران می توانید با هزینه ۱۷۰۰ بات ۴ غذای مختلف مورد علاقه خود را در یک بشقاب و به صورت یک وعده میل کنید سهم هر غذا را هم معمولا بزرگ در نظر می گیرند. اگر به دنبال غذاهای خوشمزه و باکیفیت در محله سانتورن هستید رستوران بانکر شما را کاملا راضی می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 261308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟