به خاطر این غذاها و خوراکی های هوس انگیز تا آن سر دنیا می روید! +عکس

باقلوا از ترکیه
باقلواهای ترکیه متفاوت از باقلواهای هر جای دیگری در دنیا است. در این کشور، قنادها، باقلواهایشان را با مغز پسته و شیره خرما تزیین می کنند که به شدت خوشمزه می شود. اگر دوست دارید تا در دریایی از شیرینی های مختلف غرق شوید، سفر به استانبول در عید فطر را از دست ندهید.

turkey-food
آنتیکاچس از پرو
آنتیکاچس تکه های گوشت خوش طعم ادویه دار از قبل گاو است که قبل از کبابی شدن، ساعت ها در سس مخصوص خوابانده شده است. اگر به پرو سفر کردید، این غذا را به سبک پرویی های میل کنید یعنی کنار خیابان! این غذا بسیار ارزان است و قیمت آن فقط ۱ دلار است و یک گزینه ی خوب برای امتحان کردن یک طعم جدید با کمترین هزینه هست.

antichuchos
پاراتا از هند
پاراتا یا «نان»، نوعی نان مخصوص است که متعلق به شمال هند است و ۴۰ نوع متفاوت هم دارد. البته این نان را با نان خودمان نباید اشتباه بگیرید چون اصلا شبیه آن نیست. در پاراتا، از سبزی و گوشت استفاده می شود و به همراه آن هم ماست یا کره سرو می شود.

parata
پوتین از کاناد
پونتین تقریبا شبیه سیب زمینی سرخ شده اما کمی متفاوت تر و خوشمزه تر از آن است. روی پوتین، آب گوشت و سس ریخته می شود. این غذای قدیمی در کانادا از سال ۱۹۵۰ سرو می شود و هنوز منبع اسم عجیب و غریب آن مشخص نیست.

putin
کاوسوی از تایلند
در این سوپ نودل، نودل های برنجی را تکه تکه می کنند و به روش های سنتی، مزه ی آن را با اضافه کردن مواد دیگر، تغییر می دهند.

khaosoi
کالالو از کارائیب
کالالو یک غذای گیاهی ایده آل گیاهخواران است که از سبزی هایی مثل گل تاج خروس و اسفناج آبی تهیه می شود. اگر چه این غذا در کارائیب سرو می شود اما در اصل متعلق به شرق آفریقا است و با شیره نارگیل و انواع ادویه ها سرو می شود.

callaloo
وادا از هند
وادا قطعا طعم اصیل هند و البته یکی از ارزانترین غذاهای این کشور زیباست. ترکیبات این غذا ساده هست و شامل سیب زمینی، ادویه و پیاز است و یک استارتر مناسب برای افرادی است که می خواهند با غذاهای سبک هندی آشنا شوند.

vada

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟