با هزینه ارزان به قطب جنوب سفر کنید +تصاویر

این قاره که سردترین قاره جهان روی زمین است، از طریق نیوزیلند، آفریقای جنوبی، آرژانتین و شیلی قابل دسترسی است. در اینجا می خواهیم به شما صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می کنید، راحت ترین راه را معرفی کنیم:

Ushuaia_shutterstock_190361432

چطور می توانم به Ushuaia بروم؟
Ushuaia شهری کوچک در جنوب آرژانتین است و جنوبی ترین شهر جهان هم هست. خود شهر چندان جای دیدنی ای ندارد و بنابراین بهتر است خیلی در آن توقف نکنید. برا ی رسیدن به Ushuaia می توانید از بوینس آیرس سوار هواپیما شوید که بلیط آن هم بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ یورو بسته به فصلی که دارید سفر می کنید، متغیر است.
سوال: ارزانترین راه رسیدن به قطب جنوب چیست و چطور می توانم هزینه هایم را کم کنم؟
بهترین زمان سفر به قطب جنوب چیست؟
سفر به این منطقه چقدر طول می کشد؟

من فرض را بر این می گذارم که تا قبل از خواندن این نوشته هنوز بلیطی تهیه نکرده اید. طبق یک قاعده ی کلی وقتی که قایق های به مقصد این قاره خالی باشند یا نیاز به مسافر داشته باشند، قیمت ها به نصف همیشگی اش می رسد. شاید از خودتان بپرسید از کجا می توانید بفهمید که قایق ها چه زمانی به مقصد این نقطه حرکت می کنند در جواب باید گفت که از ماه نوامبر تا مارچ، قایق ها هر روز به قطب جنوب حرکت دارند.
ممکن است آژانس های زیادی در این زمینه فعالیت داشته باشند که پکیج های مشابه پیشنهاد بدهند، کاری که شما باید انجام بدهید، مقایسه جزییات با هم است. اینکه چه تعداد افراد در قایق هستند؟ چه مدت زمانی به شما اجازه داده می شود تا در آنجا گشت و گذار کنید؟ آیا فرصت این را می دهند که در خود قاره قدم بزنید یا فقط جزیره گردی را در برنامه شان دارند؟

nws-st-antarctica-icebergs-3
در ازای پولتان چه چیزی عایدتان می شود؟
مانند هر مقصد دیگری، سفر به قطب جنوب هم با یک اقامت خوب تکمیل می شود. مثلا محل اقامت من در یک هتل واقعا خوب بود که صبحانه، ناهار شام ارائه می دادند. بعد از سفر ما را بوسیله ی قایقی ۸۴ نفره به یکی از جزایر دور افتاده ی قاره بردند که سفری اکتشافی به تمام معنا بود و ۲ بار در روز هم برای پیاده روی در قاره ما را با قایقی لاستیکی به انجا می بردند. اتاق من در هتل بسیار راحت و کابینی دو تخته بود که همه ی آن در اختیار خودم بود.
بعد از سفر چه احساسی داشتم؟
فکر نمی کنم بتوانم این یکی را برایتان توضیح دهم، کلمه ای برای وصف آن نیست فقط می توانم این را بگویم که تجربه ای بود که زندگی ام را متحول کرد و هر وقت به عکس هایی که در آنجا گرفته ام نگاه می کنم دوست دارم باز هم به آنجا برگردم. اینجا نقطه ای در دنیاست که می توانید با حیات وحش و طبیعت واقعی دنیا روبرو شوید. اینجا مانند هیچ جاست…

1452054217

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟