بهترین شیرینی ها برای مراسم خواستگاری + تزئین ظرف شیرینی خواستگاری

به گزارش رکنا، مراسم خواستگاری و بله برون همیشه همراه با شیرینی و میوه همراه بوده است. در این مهمانی خاص که دو خانواده اولین دیدارها را با هم دارند خانواده داماد وظیفه شیرینی و خانواده عروس وظیفه میوه را بر عهده دارد. تزئین شیرینی خواستگاری و انتخاب شیرینی مراسم خواستگاری بسیار اهمیت دارد.

تزیین ظرف شیرینی خواستگاری

شیرینی خواستگاری

شیرینی مراسم خواستگاری

حتما برای شما هم سؤال شده که وقتی دارید به مراسم خواستگاری یا بله برون می‌روید چه شیرینی‌ را باید خریداری و تهیه کنید. به هر حال در این دو مراسم بودن شیرینی جزو سنت‌های قدیمی و خوب ما ایرانیان است و نمی‌شود هر نوع شیرینی‌ که شد را برای این 2 مراسم مهم انتخاب کرد و باید با توجه بیشتری شیرینی مخصوص بله برون و خواستگاری را انتخاب کرد.

تزئین شیرینی

انواع شیرینی بله برون

برای انواع شیرینی بله برون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیرینی پاپیون نسکافه پیچ/شیرینی خشک مخصوص /شیرینی ساق عروس /تارت گردو، تارت میوه ای /شیرینی فلورانس /شیرینی روتکا.

شیرینی

شیرینی پاپیون نسکافه پیچ: یکی از مناسب‌ترین شیرینی‌ها برای مراسم خواستگاری، پاپیون است که معمولا همه افراد طعم ترد آن را دوست دارند. این شیرینی خوشمزه با شربت، مغزی آناناس و پودر پسته تزیین شده است.

شیرینی خواستگاری

شیرینی خشک مخصوص: این شیرینی 4 مدل مختلف دارد. خشک مخصوص دو رنگ، خشک مخصوص مربایی، خشک مخصوص بادام و نسکافه و خشک مخصوص با ژله آناناس، مدل‌های متفاوتی هستند که می‌توانید با توجه به سلیقه‌ خود یک یا ترکیبی از هر 4 مدل آن را انتخاب کنید.

تزئین  شیرینی خواستگاری

تارت گردو: تارت گردو، ترکیبی از پودر پسته، شکلات سفید و کاکائویی، مغز بادام و مغز گردو است. از این شیرینی در مراسم رسمی مانند خواستگاری و جشن عروسی استفاده می‌شود و خیلی خوشمزه و شکیل است.

شیرینی

شیرینی روتکا: شیرینی روتکا از 3 مدل مختلف تشکیل شده است. شیرینی روتکا کنجدی، پسته‌ای و گردویی که مانند شیرینی خشک مخصوص می‌توانید مطابق سلیقه خود،‌یک یا مخلوطی از مدل‌های آن را انتخاب کنید.

تزئین شیرینی

شیرینی فلورانس: شیرینی فلورانس ترکیبی از شیرینی خشک و تر بوده و از نان تخته‌ای وانیلی و کاکائویی و فروتفیل آلبالو تشکیل شده است و یکی از انتخاب های ایده آل برای شیرینی خواستگاری می تواند باشد.

شیرینی مراسم خواستگاری

شیرینی ساق عروس: در این شیرینی خوشمزه از مربای سیب استفاده شده و می‌تواند برای مراسم خواستگاری بسیار مناسب باشد. علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد طعم فوق العاده ای هم دارد که همه عاشقش می شوند.

تزئین شیرینی مراسم خواستگاری

شیرینی‌های این 2 مراسم باید کوچک و همچنین خشک باشد زیرا خوردن شیرینی‌های بزرگ یا خامه دار در یک مراسم رسمی مناسب نیست چون شاید با خوردن آن ممکن باشد لباس افراد کثیف شود. همچنین شیرینی‌ها باید ترد و تازه و با کیفیت عالی باشد.

مدل شیرینی مراسم خواستگاری

جعبه و بسته بندی و تزئین شیرینی بله برون باید خاص و شکیل باشد. جعبه شیرینی را می‌توانید با روبان‌های توری تزیین کرده و یا با قنادی در خصوص دیزاین شیرینی بله برون هماهنگ کنید تا شکلی زیبا داشته باشد.

طراحی شیرینی مراسم خواستگاری

اگر به شیرینی‌های خشک نیز هیچ علاقه‌ای ندارید از شیرینی‌های تر که کوچک و یا میوه‌ای هستند و می‌شود آن را با چنگال میل کرد تهیه کنید تا انتخابی شیک و مناسب به ظاهر برسد و مناسب سلیقه همه افراذ باشد.

دیزاین شیرینی مراسم خواستگاری

یکی از تزئینات جالب و قابل توجه در مراسم خواستگاری تزیینات شیرینی خواستگاری است که با روش های مختلف و جدید انجام می گیرد. بدین منظور می توان از تزیینات مختلف استفاده نمود اما برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با تزیینات انجام شده و مدل های جدید و متنوع مجموعه ایی از عکس های تزیینات شیرینی با روش های مختلف را گردآوری نموده و ارائه می دهیم که هر یک از این مدل های متنوع می توانند بهترین ایده و الگو برای شما باشند.

تزئینات شیرینی مراسم خواستگاری

ایده های جدید و مختلفی برای تزئینات شیرینی مراسم خواستگاری وجود دارد و اغلب افراد با سلایق مختلف سعی می کنند بهترین و زیباترین مدل تزیینات شیرینی را انتخاب و اجرا نمایند. انتخاب تزیینات زیبا برای شیرینی بعد ازدسته گل خواستگاری از مهم ترین انتخاب ها برای عروس و داماد محسوب می شود.

تزیینات شیرینی

در صورتی که تزیینات شیرینی برای پذیرایی از خواستگار انجام می گیرد باید شیرینی ها را در دیس و ظرفی مناسب به بهترین شکل بچینید. بدین منظور بهتر است قبل از حضور مهمان ها این کار را انجام داده و در کنارتزیین سینی چای خواستگاری، شیرینی ها را نیز به زیبایی در ظرف بچینید.

تزیینات شیرینی

یکی از شیرینی های در مراسم بله برون استفاده می شود انواع تارت‌های میوه ای، خامه ای و کاکائویی است. با مقداری سلیقه و البته همکاری با شیرینی فروشی می شود مدل های جذابی را برای مراسم بله برون ترتیب داد.

شیرینی مراسم بله برون

پس از اینکه خانواده داماد شیرینی را خریداری می‌کنند و به منزل عروس می‌دهند آن‌ها باید دیزاین خاصی را بر روی سینی بله برون پیاده کنند. شما شیرینی‌ها را می‌توانید بر روی سینی، دیس و ظرفی مناسب قرار داده و به مهمانان تعارف کنید.

شیرینی خواستگاری

کیک بله برون به همراه کاپ کیک‌هایی با طرح جذاب: یکی از مهمترین بخش های مراسم بله برون کیک بله برون است که با کمی ایده می توان طرح ها و ایده های مختلفی را برای کیک مراسم داشته باشید.

تزئین شیرینی

منبع: سایت السن

کدخبر: 965125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟