متنوع ترین مدل های گوشواره طلا ترند سال + عکس

به گزارش رکنا، مدل گوشواره طلا با ایده های شیک زیبا و ساده و ظریف، بزرگ متنوع و ترند سال را ببینید.

گوشواره های میخی

نحوه انتخاب گوشواره طلا می تواند تحت تأثیر موارد مختلفی قرار گیرد. برای آن که بتوانید یک گوشواره طلا مناسب را انتخاب کنید و تا چندین سال با خیال آسوده از آن استفاده کنید، می توانید نکاتی که در ادامه مطرح می شود را در نظر بگیرید.

عکس گوشواره طلا

نوع گوشواره ای که انتخاب می کنید اولین موردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. نوع گوشواره ها می تواند از نوع میخی، آویزی، حلقه ای و… باشد. هر کدام از این موارد برای یک فرم صورت مناسب هستند. به همین دلیل نیز لازم است تا در زمان خرید حتما به این نکته دقت داشته باشید.

گوشواره های ستاره

رنگ گوشواره طلا می تواند در 3 رنگ اصلی زرد، نقره ای یا سفید و رزگلد دیده شود. هرکدام از این 3 رنگ دارای آلیاژهای مخصوص خود هستند. البته طلاها و گوشواره های طلایی رنگ می توانند رنگ های مختلفی داشته باشند.

مدل گوشواره

به طور مثال در برخی از آنها زرد بودن طلا بیشتر مشخص است و در برخی دیگر نیز میزان زرد بودن طلا کم شده است. این موضوع به دلیل مقدار آلیاژی است که با مقدار طلای خالص مخلوط می کنند.

گوشواره

فرم صورت یکی دیگر از موارد مهمی است که باید در زمان انتخاب و خرید گوشواره های طلا و یا حتی گوشواره های بدلی به آن توجه کنید. فرم صورت ما می تواند مربعی، مستطیلی، لوزی، الماسی، قلبی و یا حتی دایره ای باشد. هرکدام از این فرم های صورت می توانند یک و یا چند نوع گوشواره را داشته باشند که جلوه زیبایی به آنها ببخشد.

گوشواره های طلا

مدل موها نیز تاثیر زیادی بر روی فرم گوشواره طلایی که انتخاب می کنید دارد. موهای افراد می تواند هم از لحاظ فر بودن و یا صاف بودن و هم از لحاظ بلندی و کوتاهی به چند دسته تقسیم بندی شوند.

گوشواره های طلای زیبا

گوشواره های میخی= مدل اول با نام گوشواره های میخی شناخته می شود که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان می تواند بسیار محبوب باشد. این نوع از گوشواره ها غالبا دارای اندازه های کوچکی هستند. به دلیل نحوه ساخت و سایزی که دارند، می توانید به صورت روزمره از آنها استفاده کنید.

گوشواره های آویزی

گوشواره های آویزی= رقابت تنگاتنگی بین گوشواره های میخی و گوشواره های آویزی وجود دارد. در بازار می توانید این دو مدل از گوشواره را بیش از دیگر مدل ها ببینید. این مدل از زیورآلات مانند گوشواره گره تیفانی نسبت به گوشواره های میخی ظاهر رسمی تری دارند و معمولا از جنس های مختلفی همچون طلا، نقره و یا حتی استیل نیز ساخته می شوند.

گوشواره های طلا آویزی

گوشواره های طلا آویزی طرفداران زیادی دارند که این موضوع به دلیل زیبایی و تنوع بالای این گوشواره ها نیز می باشد. البته بر روی گوشواره های طلا آویزی معمولا از نگین، تراشه الماس، مروارید و یا حتی سنگ های قیمتی نیز استفاده می شود.

گوشواره

گوشواره های مگنتی= گوشواره های مگنتی و یا گوشواره های آهنربایی از جمله گوشواره هایی هستند که با داشتن دو آهنربای قوی در دو طرف گوش قرار می گیرند. برای استفاده از این مدل گوشواره ها نیازی نیست تا گوش سوراخ داشته باشد. معمولا این مدل از گوشواره ها دارای ظرافت ها خاصی هستند و اغلب نیز در شکل های دخترانه و بچگانه طراحی و تولید می شوند.

گوشواره ستاره نگینی

گوشواره های کلیپسی= مدل بعدی با نام گوشواره های کلیپسی شناخته می شود. گوشواره های کلیپسی انواعی از گوشواره ها هستند که گیره های آنها را در قسمت های داخلی گوش ها قرار می دهند.

معمولا به دلیل مدلی که این نوع از گوشواره ها دارند، میزان محبوبیت آنها نیز بالاتر است. گوشواره های طلا و یا بدلیجات کلیپسی به شکلی هستند که گیره دو قسمتی آنها به قسمت نرمه گوش اتصال پیدا می کند.

گوشواره های حلقه ای

گوشواره های حلقه ای= گوشواره های حلقه ای مانند گوشواره حلقه ای ساده کوچک جزو ساده ترین مدل های گوشواره ها به حساب می آیند که در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و ساخته می شوند. به طور مثال برخی از آنها بسیار بزرگ بوده و برخی دیگر نیز در اندازه های متوسط و یا کوچکترند. معمولا گوشواره های حلقه ای را در مراسمات و مهمانی ها می توانید به راحتی استفاده کنید.

گوشواره های مدل بخیه

گوشواره های مدل بخیه= گوشواره هایی که با نام مدل بخیه شناخته می شوند از جمله مواردی هستند که نیاز است تا گوش شما دارای دو سوراخ باشد. در این مدل از گوشواره ها گوشواره به شکل زنجیر مانند بوده و همچون یک نخ بخیه دور تا دور دو سوراخ گوش می شود.

عکس گوشواره

گوشواره های لوستری= گوشواره های لوستری مدل های بعدی گوشواره ها هستند. این نوع از گوشواره ها نیز دارای 2 قسمت مجزا هستند. قسمت بالایی گوشواره های لوستری بر روی نرمه گوش قرار می گیرند و قسمت پایینی آن نیز از گوش آویزان می شود. طرح های این مدل از گوشواره ها می تواند بسیار متفاوت و متنوع نیز باشد.

گوشواره های لوستری

مدل موهای کوتاه= اولین مدل مو که به بسیاری از صورت ها نیز جلوه زیبایی می دهد و امروزه در بین خانم های جوان نیز بسیار پر طرفدار شده است، مدل موهای کوتاه است. بهترین نوع گوشواره برای این نوع از مدل موها می تواند گوشواره های بزرگ و یا گوشواره های آویزی با طرح های خاص مانند نیم ست پایه جواهر طرح قلب باشد.

گوشواره آویز

البته مدل موهای کوتاه صرفا به موهای پسرانه گفته نمی شود، بلکه هر مویی که تا شانه ها برسد جزو مدل موهای کوتاه به حساب می آید. یک نکته مهم دیگر نیز وجود دارد که گوشواره های میخی و یا گوشواره های بخیه ای که دارای سایزهای متوسط و بزرگی هستند نیز می توانند برای این مدل از موها گزینه مناسبی باشند.

گوشواره نگینی آویز

مدل موهای آبشاری یا یک طرفه= این نوع از مدل موها هم می توانند در موهای بلند دیده شوند و هم در موهای کوتاه از آن استفاده می شود. معمولا در این مدل از موها، موها را از یک طرف سر به سمت پایین می ریزند و از طرف دیگر آن را جمع می کنند.

گوشواره ستاره

منبع: سایت السن

کدخبر: 963169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟