5 مقصد سفر در پاییز

به گزارش رکنا، دراین مقاله لیستی از بهترین مقاصد پاییزی خارجی را تهیه کردیم که به شما در انتخاب مقصد خارجی برای سفر در پاییز کمک کند.

پاییز فصلی است که در آن طبیعت رنگارنگ می شود، هم روزها کوتاه تر شده و هم از گرمای طاقت فرسای تابستان خبری نیست، برای افرادی که با گرمای تابستان میانه خوبی ندارند، سفر های خارجی در فصل پاییز می تواند یک گزینه مناسب باشد. لذت بردن از بوی نم باران، خنک شدن هوا و عکاسی در میان درختان نارنجی و زرد رنگ این فصل می تواند برای مسافران و علاقه‌مندان بهترین انگیزه سفر باشد. در این فصل آب و هوا در بسیاری از مناطق جهان مطبوع است و فصلی عالی برای سفر به خارج از کشور است. پیشنهاد ما این است که در فصل پاییز با تور مسافرتی به مقاصدی مانند دبی، بالی، مالزی و سریلانکا سفر کنید.

دبی؛ شهر آسمان خراش های خاورمیانه

در فصل پاییز دبی شما آب و هوایی نسبتا مطبوع را تجربه خواهید کرد و می توانید بخشی از زمان سفرتان را به تفریح در پارک های آبی و دیگر تفریحات ساحلی اختصاص دهید، دبی یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان است و به دلیل جاذبه های گردشگری متعدد و آب و هوای گرم و آفتابی خود، محبوبیت زیادی دارد. پاییز یکی از بهترین زمان ها برای سفر به دبی است زیرا هوا هنوز گرم است اما از رطوبت و گرمای شدید تابستان کاسته شده است. شما گردشگران می توانید برای کسب اطلاع از قیمت تور دبی، وارد سایت لحظه آخر به آدرس lahzeakhar.com شوید و لیست کامل تورها را مشاهده کنید.

تایلند؛ کشور زیبا و مهمان نواز در جنوب شرق آسیا

نیمه دوم سال در واقع بهترین فصل برای سفر با تور تایلند است، هنگامی که اکثر نقاط جهان را سرما و برف فرا می گیرد، سواحل تایلند با تابش آفتاب ملایم و موج هایی آرام، پذیرای گردشگران از تمام دنیاست، در این زمان از سال می توانید به دور از رطوبت هوا، باران‌های موسمی، تفریحات مهیج آبی را تجربه کنید و از جاذبه‌های تاریخی آن دیدن کنید. به دلیل اینکه نیمه دوم سال، پیک سفر به تایلند است، قیمت بلیط هواپیماها و رزرو هتل‌ها در این زمان نسبت به دیگر فصول بالاتر است. تایلند کشوری زیبا و متنوع در آسیای جنوب شرقی است که به دلیل جاذبه های گردشگری، غذاهای خوشمزه و مردمی مهمان نواز، محبوبیت زیادی دارد و یکی از مقاصد گردشگری به شمار می رود.

مالزی؛ تجربه تفریحات کم نظیر با جاذبه های گردشگری متنوع

کشور مالزی با آب و هوایی معتدل در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و در بیشتر فصول سال از آب و هوایی مطبوع برخوردار است؛ ولی برای استفاده از همه تفریحات و جاذبه‌های آن پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر اطلاعات کلی را در مورد آب‌وهوای آن در فصول مختلف داشته باشید. مالزی کشوری زیبا و متنوع با جاذبه های گردشگری متعدد، غذاهایی بسیار خوشمزه و مردمی مهمان نواز است. پاییز یکی از بهترین زمان ها برای سفر به مالزی است، در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا سفر به مالزی در پاییز انتخاب خوبی است؛ آب و هوای دلنشین، قیمت های به صرفه تر و گردشگران کمتر در پاییز.

بالی؛ بهشت اندونزی

بالی جزیره ای است که در کشور اندونزی قرار گرفته و از جمله بهترین تفریحگاه‌های تابستانه به شمار می رود، سواحل زیبا، طبیعتی بکر و آفتاب دلچسب این جزیره به‌صورت سالیانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند ولی به دلیل شرایط خاصی که این جزیره دارد، از جمله اصلی ترین سوالاتی که برای مسافران پیش می آید این است که بهترین زمان سفر به بالی چه فصلی است؟! با وجود اینکه باران موجب می شود که نتوانید لذت زیادی از پیاده‌روی در ساحل آن داشته باشید، اما باز هم می‌توانید با یک برنامه‌ریزی درست در ماه‌های سرد و مرطوب سال به ویژه پاییز از جزیره بالی دیدن کنید. از مزایای سفر به بالی در پاییز می‌توان به خلوت بودن جزیره در این فصل، هتل‌های ارزان‌تر و اینکه برخورد محلی‌ها با شما بهتر خواهد بود زیرا که سرشان خلوت‌تر است و راحت تر می‌توانند شما را در جزیره راهنمایی کنند. از جمله جاذبه های آن می توان به ساحل کوتا، ساحل چیمبونگان، پارک ملی یوگینی، آگونگ و معبد تانا لوت اشاره کرد.

سریلانکا؛ زیباترین جزیره جهان

دیوالی، از جمله مهم ترین جشنواره‌ های کشور سریلانکا است که در پاییز برگزار می‌شود و با رزرو تور سریلانکا در پاییز 1402 می‌توانید فرصت بازدید از این جشنواره را هم داشته باشید، البته با رزرو کردن این تور قرار نیست شما فقط به سراغ جشنواره های این کشور بروید؛ چون به خاطر شرایط آب و هوایی مساعد، این امکان وجود دارد که از تفریحات سریلانکا در پاییز استفاده کنید، سریلانکا کشوری زیبا و متنوع در آسیا است که به دلیل سواحل زیبا، فرهنگ غنی و جاذبه های طبیعی متعدد مورد توجه گردشگران است. ساحل بنتوتا، یکی از محبوب ترین سواحل سریلانکا، با نوار طولانی از شن های سفید و آب های فیروزه ای است که گردشگران زیادی هر ساله از آن دیدن می کنند. کندی، شهر تاریخی سریلانکا، با معابد بودایی، بازارهای سنتی و باغ های چای است. شهر کولومبو که پایتخت سریلانکا است، شهری مدرن و پر جنب و جوش با جاذبه‌های گردشگری فراوان، از جمله باغ گل راجاوی، موزه ملی و بازارهای محلی و پارک ملی یالا است.

کلام آخر

پاییز فصلی عالی برای سفر است، آب و هوا در بسیاری از مناطق جهان هنوز مطبوع است. اگر به دنبال یک تعطیلات آرامش بخش در کنار سواحل زیبا هستید، می توانید به یکی از کشورهای گرم و آفتابی مانند مالزی، تایلند، سریلانکا یا بالی سفر کنید و از ماجراجویی در طبیعت و جاذبه های گردشگری آنها لذت ببرید.

منبع: خبرآنلاین

کدخبر: 954072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟