نیکوکاران تهرانی در سالروز ولادت حضرت فاطمه (س)، بدهی چهار نفر زندانی زن جرایم غیرعمد را پرداخت کردند تا این مادران، نزد خانواده و فرزندان خود بازگردند.

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان تهران، مصطفی محبی با اعلام این خبر گفت: در سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر، نیکوکاران باز هم آستین همت بالا زدند و بدهی چهار نفر زندانیان زن جرایم غیرعمد را که ۹۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود، فراهم نمودند تا رضایت شاکیان را جلب نمایند.

مدیر کل زندان‌های استان تهران افزود: بخش کمی از این مبلغ از طریق خانواده زندانیان و بقیه توسط نیکوکاران فراهم شد و به حساب نمایندگی ستاد دیه استان واریز گردید تا هم شاکیان به حق قانونی خود برسند و هم این مادران در روز‌های پایانی سال و سر سفره هفت سین کنار خانواده و فرزندانشان باشند.

نایب رئیس هیئت مدیره نمایندگی ستاد دیه استان تهران همچنین اعلام کرد: با کمک‌های نیکوکاران و تلاش کارشناسان نمایندگی، تلاش می‌کنیم هیچ زندانی Prisoner زن واجد شرایطی در زندان‌های استان تهران، با جرم Crime غیرعمد طی ایام پایانی سال زندانی نباشد. در این خصوص، یکی از کارشناسان زن نمایندگی ستاد دیه نیز در روز مادر، در ندامتگاه شهرری حاضر شد و پرونده‌های زندانیان زن واجد شرایط دریافت کمک را بررسی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟