10 روز طلایی برای تازه عروس های ایران

به گزارش رکنا، در چند متری میدان آزادی Freedom جنب مترو استاد معین، کوچه بیک محمدلو، نورگاه 09 با 1200 متر پارکینگ خودرو پذیرای تمامی شهروندان  است.

هایپر مبل ایران
در بزرگ ترین هایپر مبل ایران، 110 کارت تخفیف 10 درصدی، هر روز 10 کارت تخفیف 20 درصدی و تخفیف ویژه 8 درصدی در تمام طول مدت جشنواره عید تا عید هایپر مبل برای تمامی بازدیدکنندگان این مجموعه بدون هیچ قرعه کشی ، هر روز با به صدا درآمدن زنگ تخفیف یک ساعته به ارزش 20 درصد برای تمامی بازدید کنندگان بدون قرعه کشی ، 10 میلیون تومان تسهیلات خرید جهیزیه عروس بدون قرعه کشی دارد.

هایپر مبل ایران
هایپرمبل با بیش از 5800 متر فضا توانست محصول 70 تولیدکننده را که تلفیقی از تمامی سلیقه ها است، در یک جا ارائه کند. هایپر مبل پا را فراتر از عرضه کالا گذاشته و با اعطای وام 10 میلیونی تومانی به زوج های جوان آغاز زندگی را برای آن ها شیرین تر کرده است.
کمپین مبل ها با مد روز دنیا، حرکت دیگری از هایپرمبل در جهت حذف واسطه ها و کاهش پنج درصدی قیمت نهایی برای مشتری در مقایسه با سایر رقیبان است .
های سیزن، فرصت طلایی و باور نکردنی برای تمامی افراد جامعه برای خرید مبلمان و میز و صندلی است. در جشنواره های سیزن که از عید قربان آغاز می شود و تا روز عید غدیرخم ادامه دارد می توانید با پنج طرح طلایی هایپرمبل خرید فوق العاده و باورنکردنی را تجربه کنید.

هایپر مبل ایران

تخفیفات شگفت انگیز هایپر مبل ("های سیزن هایپر مبل"):
- 110 کارت تخفیف 10 درصدی (با قرعه کشی از طریق تلگرام Telegram رکنا)
- روزانه 20 کارت تخفیف 20 درصدی (با قرعه کشی از طریق تلگرام رکنا)
- تخفیف عمومی 8 درصدی در طول جشنواره عیدتاعید (عید قربان تا عید غدیر) بدون قرعه کشی
- زنگ تخفیف 20 درصدی هر روز در زمان جشنواره در یک ساعت به صورت تصادفی
- تسهیلات 10 میلیون تومانی برای زوج های جوانی که به تازگی 10 میلیون تومان وام ازدواج دریافت کرده اند و برای عروس های جوان تا جهیزیه خود را کامل کنند. (با قرارداد با برند های ایرانی نظیر امرسان و اسنوا)
- قرعه کشی جایزه های نقدی برای بازدیدکنندگان گرامی هایپر مبل ایران در روز جمعه مورخ 10 شهریور
هایپر مبل ایران
تخفیف برای همه
تخفیف های سیزن فقط به قرعه کشی ختم نمی شود، در این جشنواره شما از هشت درصد تخفیف بدون قرعه کشی برخوردار خواهید شد.


زنگ تخفیف
جشنواره های سیزن، زنگی برای همه مشتریان خود دارد که در طول زمان جشنواره یک بار در روز به صورت تصادفی به صدا در می آید با به صدا در آمدن این زنگ تمامی افراد حاضر در فروشگاه هایپرمبل از 20 درصد تخفیف بدون قرعه کشی برخوردار خواهند شد.

هایپر مبل ایران
خرید نکنید، فقط حضور داشته باشید
شرکت تصویر طلایی کیش به قید قرعه به 10 نفر از حاضران در هایپرمبل در طی این 10 روز 10 کارت اعتباری خرید 100 هزار تومانی اعطا خواهد کرد.
طرح فوق العاده برای جوانان دم بخت
جوانانی که می خواهند زندگی خود را شروع کنند، می توانند با شماره تلفن 09380338848 تماس بگیرند و پس از ارائه کد خبر، برای تسهیلات 10 میلیون تومانی خرید جهیزیه ثبت نام کنند، پس پیش از اینکه ظرفیت تکمیل نشده ثبت نام کنید.
روش دریافت کارت های تخفیف
این تخفیف ها  برای اولین بار از رسانه رکنا و برای بازدیدکنندگان رکنا ارائه شده است و شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید با فرستادن پیام "#تخفیف_هایپرمبل" به تلگرام رکنا به آدرس: http://t.me/Rokna.NEWS در لیست قرعه کشی کارت های تخفیف 10 درصدی و 20 درصدی قرار بگیرید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

هایپر مبل ایران

کدخبر: 300312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟