وضعیت هشدار بدن

.علایم عجیب و غریب می تواند نشانه ای از این باشد که مشکلی جدی در بدن وجود دارد. از جمله:

زنگ زدن گوش ها

زنگ زدن گوش ها می تواند به تجمع جرم Crime گوش، تومورهای سر و گردن یا مشکلاتی در آرواره مرتبط باشد.زنگ زدن گوش (Tinnitus) به شرایطی گفته می شود که طی آن فرد بدون وجود منبع صدای خارجی، سر و صدا یا صدای زنگ را در گوش خود می شنود. زنگ زدن گوش یک بیماری در نظر گرفته نمی شود، اما نشانه ای از بیماری های زمینه ای است.

از دست دادن حس چشایی

از دست دادن حس چشایی می تواند با بیماری آلزایمر، مشکلات سینوسی و بینی، کمبود مواد مغذی، آسیب سر یا مصرف برخی داروها مرتبط باشد.اختلال چشایی می تواند بر سلامت و کیفیت زندگی انسان تاثیر منفی داشته باشد. در زمان تولد، انسان دارای حدود 10 هزار جوانه چشایی است، اما پس از 50 سالگی، ممکن است روند از دست دادن آنها را تجربه کند.

آبی شدن ناخن ها

آبی شدن ناخن ها می تواند با انسداد ریوی، آمفیزم یا بیماری ریوی مرتبط باشد.ناخن های آبی نشانه ای از دریافت نکردن اکسیژن به میزان کافی در نوک انگشتان است، که این شرایط به نام سیانوز شناخته می شود. عوامل بسیاری از جمله انسداد ریوی، آمفیزم یا بیماری تنفسی، یا یک مشکل عروقی به نام بیماری رینود می تواند این شرایط را ایجاد کند.

خالدار شدن شبکیه چشم

خالدار شدن شبکیه چشم می تواند با تومور مرتبط باشد و باید بررسی شود.

پر مویی صورت در زنان

بیماری هیرسوتیسم بیشتر به واسطه تعادل نداشتن هورمون های جنسی، به ویژه میزان بیش از اندازه هورمون های مردانه آندروژن، شکل می گیرد. یکی از شایع‌ترین دلایل این شرایط سندروم تخمدان پلی کیستیک است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 275541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟