راه ای ساده برای به دست آوردن سایز شلوار

چه خودتان به تنهایی و چه با کمک گرفتن از بقیه می‌توانید سایز شلوارتان را به دست بیاورید و راحت خرید کنید. حالا این خرید می‌خواهد اینترنتی باشد، حضوری باشد یا سفارش به دوستی که خارج از کشور است و می‌خواهد برایتان هدیه بگیرد.

سایزشلوار2

سایز شلوار با علامت زنی و خودکار

یکی از راه‌هایی که می‌توانید سایز شلوارتان را بدون دردسر به دست بیاورید استفاده از خودکار است! برای این کار، بدون اینکه پیراهن به تن داشته باشید یا با یک پیراهن نازک اندازه گیری را شروع کنید. حدود 10 سانتی متر زیر نافتان را با یک خودکار علامت بزنید. متر را از روی این نقطه حرکت دهید و دور کمرتان بپیچانید. بهتر است در حین اندازه گیری یکی از انگشتانتان بین شکم و متر حائل باشد. زمانی که متر دوباره به نقطه اول برگردد، عددی را نشان می دهد که سایز دور کمر شماست. این سایز را با همان خودکار روی کاغذ یادداشت کنید و به مرحله‌ی بعد بروید.

شلوار3

کمک گرفتن از فروشنده

حالا که سایز دور کمرتان را پیدا کرده‌اید، می‌دانید که موقع خرید کردن باید دنبال چه چیزی بگردید. کافی است از فروشنده بخواهید شلوار را روی یک سطح صاف پهن کند و از سمت چپ تا سمت راست کمر را اندازه بگیرد. این عدد را وقتی در دو ضرب کنید به عددی می رسید که اگر با اندازه دور کمرتان یکی دربیاید، یک قدم بزرگ در انتخاب شلوار مناسب برداشته اید. اینترنتی خرید می‌کنید؟ در توضیحات سایز دور کمر را بخوانید و سایز شلوار مناسب خودتان را پیدا کنید. به خاطر داشته باشید سایز برندهای مختلف با هم فرق می‌کند. مثلا لباس با سایز M یک برند ممکن است در حقیقت سایز S برند دیگر باشد. به همین دلیل به خواندن S، M و غیره اکتفا نکنید و حتما راهنمای سایز را مطالعه کنید.

شلوار4

تفاوت شلوار جین

در مورد شلوار جین قضیه کمی فرق می کند. شلوار جین ممکن است کمی پایین تر از دور کمرتان قرار بگیرد اما نهایتا روی استخوان‌های دو طرف لگن فیکس شود. شلواری که از این حد پایین‌تر بیاید یک ظاهر نامناسب برای شما می‌سازد و نه برای خانم‌ها مناسب است و نه برای آقایان. بنابراین اول دنبال شلوار فاق بلند باشید. بعد هم دقت کنید بهتر است کمر شلوار، از جلو و پشت، قد یکسانی داشته باشد، یعنی طوری نباشد که روی شکمتان را بپوشاند اما از پشت، موقع بلند شدن و نشستن کوتاه باشد. این اتفاق هم جلوه خوبی ندارد. با نشستن و بلند شدن در حالی که شلوار را پوشیده‌اید، از مناسب بودن آن اطمینان به دست آورید. اگر هم اینترنتی خرید می‌کنید عکس‌های جلو و پشت لباس را ببینید و توضیحات را کامل بخوانید.

شلوار5

اندازه‌گیری دور ران

نکته بعدی که باید به آن دقت کنید این است که پشت شلوار، بخشی که روی باسن قرار می‌گیرد، نباید خیلی گشاد باشد. برای دانستن اندازه ران، متر را کمی پایین‌تر از استخوان لگن، دور ران بپیچید و اندازه بزنید. نتیجه هر چیزی که شد شلوار جین شما نباید از نیم سانتی متر تنگتر و از یک سانتی متر گشادتر باشد. تنگ بودن شلوار باعث می‌شود امکان حرکت کردن نداشته باشید. ضمن اینکه زودتر هم خراب می‌شود. بیش از حد گشاد بودن آن هم شما را شلخته و نا‌منظم نشان می‌دهد.

متر6

قدش را اندازه بگیرید

از 10 سانتی متر زیر ناف تا حدود یک سانتی متر زیر قوزک پا قد شلواری است که باید انتخاب کنید. توجه داشته باشید شلوار جینی که کوتاه باشد از ارزش اجتماعی به خصوص آقایان کم می‌کند و مدلی که بلند باشد و روی زمین کشیده شود هم شما را بدتیپ نشان می‌دهد، ضمن اینکه اصلا بهداشتی هم نیست. پس نامنظمی هم به استایل بد اضافه خواهد شد!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

فوری/کشف بسته مشکوک در متروی گلشهر / ایستگاه تخلیه شد

این کارمند مجلس شاهد ضبط کلیپ معروف داعش بود / پشت در اتاق پنهان شده بودم و ... + فیلم

تصویری از حسن عشوری که در درگیری با تروریست ها در چابهار به شهادت رسید + جزئیات عملیات و فیلم

2 مرد سیما را به زور به باغی در جنوب تهران بردند و ... / گزارش عملیات دستگیری 2 شیطان

فیلم لحظه دستگیری سلطان گل ایران / سلطان گل پرپر شد + تصاویر

طلبه 14 ساله حوزه علمیه خاش را دزدیدند

فیلم حمله 2 شرور چاقو کش به مامور پلیس راه در مازندران + 2 جوان دستگیر شدند

قتل دسته جمعی در کرمان توسط داعشی ها؟!

حرف های شنیدنی دختر شهید حادثه تروریستی حرم مطهر+فیلم

حمله وحشیانه دو جوان به زنان در خیابان های خلوت رشت

مرگ تلخ مریم در استخر باغ

حکم برای قطع انگشت یک جوان قمه کش + عکس

2 عروس صیغه ای از لحظه های خصوصی با شوهر موقت و سرشناس فیلمبرداری می کردند و ...

پشت پرده سایت نکاح اسلامی چه بود؟

صورت من کجاست؟ / من قربانی خودخواهی های دیگران شده ام! + عکس

دادگاه بدوی دبی، یک دانشجوی ایرانی را به 7 سال زندان محکوم کرد

فیلم لحظه آتش سوزی در برج ۲۰ طبقه پامچال دریاچه چیتگر + عکس

نقشه سیاه خواستگار با یک لیوان آب انار برای دختر معصوم

گفتگوی تصویر با یک زن که هنگام سرقت مسلحانه از بانکی در تهران دستگیر شد + عکس

زن مطلقه زیرکانه وارد زندگی ام شد و ...

مهران غفوریان قبل از جراحی چه گفت؟ + فیلم و عکس

واکنش بسیار عجیب بهناز جعفری در پاسخ به سوال یک خبرنگار در نشست خبری + فیلم

شرمندگی خواننده سیاه پوش + عکس

بازیگر معروف زن ازدواج کرد + عکس

چرا پلاسکو در تهران پس از ۳.۵ ساعت ویران شد، اما گرنفل لندن پس از 10 ساعت هنوز سرپاست؟

 

کدخبر: 273182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟