ثروتمندترین جوانان جهان را بشناسید +عکس

اینترنت در جیب های ماست و مردم هزاره جدید این واقعیت را پذیرفته اند که تمامی زندگی خود را صرف یادگیری چیزهای جدید خواهندکرد و برای انجام دادن این کار خرسند هستند.

این یک حقیقت است که آن ها بیشتر می آموزند و خودشان بخت موفقیت خود را رقم می زنند. این ریشه برتری آن ها در مقایسه با نسل های قبل است. ثروتمندشدن، آن هم در اوج جوانی، آرزویی است که البته از قدیم گفته اند بر جوانان عیب نیست؛ اما داشتن پول و سرمایه هنگفت برای برخی از جوانان، نه تنها آرزو نیست، به حقیقت پیوسته است.

حال این اتفاق چگونه افتاده است؟ فکرکردن به آینده تان یک چیز است، انجام کاری برای رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین می کند همه بازی را شامل می شود. اگر به زمان بندی میلیونرهای جوان بنگرید، خواهیددید که بسیاری از آنان 10 تا 12 ساعت در روز کار می کنند و از انجام دادن آن شادمان اند. شما به جوانی خود نیاز دارید که خود را ثابت کنید و به نتایجی که برای پیشرفت نیاز دارید برسید. در اینجا جوانانی معرفی می شوند که به معنای واقعی کلمه پول پارو می کنند و ثروتمند هستند. در حالی که همه آن ها کمتر از 40 سال دارند، پول خردشان میلیون است و با میلیارد سر و کار دارند. جوان ترین ثروتمندان دنیا را بیشتر بشناسید.

داستین موسکوویتز

داستین

سن: 32 سال

ثروت: 3.1 میلیارد دلار

هم اتاقی مارک زاکربرگ در دوران دانشگاه و سومین کارمند فیسبوک جوان ترین ثروتمند جهان است. داستین موسکوویتز که تنها هشت روز با زاکربرگ فاصله سنی دارد به همراه او درس و دانشگاه هاروارد را رها کرد و به کالیفرنیا رفت که به همراه رفیق شفیق خود تمامی وقتش را برای کار روی شبکه ای اجتماعی صرف کند. موسکوویتز که ابتدا مسئول ارشد بخش فناوری و سپس معاون زاکربرگ در فیسبوک شد در سال 2008 از این شبکه اجتماعی جدا شد که شرکت نرم افزاری آسان را تاسیس کند.

مارک زاکربرگ

مارک

سن: 32 سال

ثروت: 55 میلیارد دلار

این روزها نام مارک زاکربرگ مترادف با پول و سرمایه شده است. شبکه اجتماعی او، فیسبوک که او بنیان گذارش بود، آن قدر قوی است که در انقلاب های تونس، مصر، یمن و لیبی نقش کلیدی ایفا کرد. همین نقش پررنگ دلیلی کافی برای محبوبیت صدچندان و در نتیجه سرازیرشدن سرمایه به سمت فیسبوک بود. زاکربرگ بدون هیچ تردید و با محاسبه ای سرانگشتی ثروتمندترین جوان این روزهاست که رازهای موفقیت او ابتکار و فناوری مدرن بوده است.
 

آلبرت وون تارن اوند تاکسیز

آلبرت وون

سن: 32 سال

ثروت: 4 میلیارد دلار

آلبرت وون تارن اوند تاکسیز، جوان آلمانی، زمانی که تنها هشت سال داشت سر از فهرست ثروتمندان اروپا درآورد، اما به صورت رسمی در سال 2001 و همزمان با تولد 18 سالگی اش صاحب ارثی هنگفت شد. ثروتی که آلبرت وون تارن اوند تاکسیز صاحبش شد املاک و مستغلات، شرکت فناوری هنری، به علاوه 30 هزار هکتار جنگل در آلمان را شامل می شود.
 

ایمان حریری

ایمان

سن: 38 سال

ثروت: 2.1 میلیارد دلار

ایمان حریری فرزند دیگر رفیق حریری، رییس جمهور فقید و پیشین لبنان است. او هم، مانند برادرش، در فهرست ثروتمندان جوان جهان قرار گرفته است. ایمان حریری که رییس هیئت مدیره شرکت عربستانی Oger است در زمینه ساخت و ساز و مخابرات و املاک و مستغلات فعالیت می کند. او به لطف ارثی که پدر برایش باقی گذاشته پول پارو می کند.

ادواردو ساورین

ادواردو

سن: 34 سال

ثروت: 6.7 میلیارد دلار

ادواردو ساروین از جمله همراهان زاکربرگ در فیسبوک بود که صاحب 3 درصد سهام این شرکت شد، اما چندی بعد رابطه آن ها با شکایت زاکربرگ از او به هم خورد. ادواردو ساورین هم اکنون تنها صاحب 2 درصد از سهام فیسبوک است که البته چون سهام به شرکت فیسبوک متعلق است، حتی 1 درصد آن هم مبلغی چشمگیر به شمار می آید.
 

فهد حریری

فهد

سن: 34 سال

ثروت: 8.1 میلیارد دلار

فهد حریری کوچک ترین پسر نخست وزیر پیشین لبنان، رفیق حریری، است. با ارثیه ای که پدرش برای او به جا گذاشته او توانسته است در فهرست ثروتمندان جوان جهان قرار گیرد. فهد حریری که در حال حاضر در پاریس زندگی می کند پس از مرگ پدر در سال 2005 سهامدار شرکت های ساخت و ساز و مخابرات و املاک و مستغلات پدر شد.
 

سین پارکر

سین

سن: 36 سال

ثروت: 4.2 میلیارد دلار

سین پارکر کارآفرین آمریکایی است که جزو گروه موسس فیسبوک به حساب می آید. او شرکت هایی چون نپستر را نیز تاسیس کرد. پارکر که یک تاجر عرصه فناوری است از جمله جوان ترین ثروتمندان حال حاضر دنیاست.
 

یوشیکازو تاناکا

یوشیکازو

ثروت: 1.1 میلیارد دلار

یوشیکازو تاناکا موسس شبکه اجتماعی Gree، برزگترین شبکه اجتماعی ژاپن، شاید روزی جا پای زاکربرگ و فیسبوک بگذارد و به جای قرار گرفتن در رده دهم این فهرست صدرنشین شود.
 

اسکات دانکان

اسکات

سن: 32 سال

ثروت: 1.1 میلیارد دلار

اسکات دانکان که پسر دن دانکان است پس از مرگ پدر کنترل امپراتوری یکی از خط لوله های نفت در آمریکا، به ارزش 12.4 میلیارد دلار، را به عهده گرفت. اسکات دانکان در کودکی با فقر بزرگ شد، اما امروزه صاحب بیش از 49 هزار مایل خط لوله در آمریکاست.
 

یانگ هویی یان

یانگ

سن: 35 سال

ثروت: 9.6 میلیارد دلار

یانگ هویی یان، تنها زن حاضر در میان 10 ثروتمند جوان دنیا، متولد چین است. پدر یانگ هویی یان یکی از بزرگ ترین سرمایه داران چین در گوانگژو است و دخترش به لطف چنین سرمایه ای در این فهرست قرار گرفته است. در سال 2007 پدر هویی یان پیش از اینکه سهام این دارایی عمومی کند آن را به دخترش بخشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 269875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟