ساعت های مدرن و شیک مناسب با مد روز در تابستان 2017

ساعت های بند های چرمی چندان مناسب تابستان نیستند و نمی توان آنها را با تی شرت و شلوارک ست کرد ، در ضمن یک بند چرمی به دور مچ در گرما گزینه جالبی نیست.

در تابستان فرصت برای آبتنی و شنا به کرات پیش می آید لذا ضد آب بودن ساعت ازآیتم های مهم به شمار می آید.

بند های پلاستیکی و برزنتی بهترین انتخاب برای تابستان هستند البته برزنتی گزینه بهتری است ، زیرا سبک تر از بند های فلزی بوده و در مقایسه با بند های چرمی به دلیل تخلخل بیشتر ، امکان تنفس بیشتری به پوست میدهند.

با در نظر گرفتن نکات بالا ، به معرفی چند ساعت مناسب فصل تابستان امسال می پردازیم:

Hamilton Khaki Field

در این فصل ، بازار Store مهمانی Party هایی که در فضای باز و باغ ها برگذار میشود داغ است و این مدل با صفحه و بندی به رنگ خاکی و متمایل به سبز، هماهنگی خوبی با محیط خواهد داشت و ضد آب بودن این ساعت ، ارزش آن را چند برابرمیکند.

ساعت1

Timex Fairfield Chronograph

این مدل که یک ساعت کوارتز است ، با بند سبک از جنس نایلون ( یک نوع پلیمر ازالیاف مصنوعی ) سورمه ای رنگ ، قابلیت ست شدن با بیشتر لباس ها را دارد.

Girard-Perregaux Competizione

ساعت2

این ساعت تابستانی سوئیسی ، اگرچه با داشتن قاب 42 میلی متری کمی سنگین است اما با داشتن بندی از جنس الیاف کربنی سبک و ضد آب کاملاً مناسب این فصل است. این الیاف متخلخل ، امکان تنفس را برای پوست فراهم میکنند.

Hugo Boss Orange Men’s Watch

ساعت3

این ساعت با بند سبز تیره از الیاف مصنوعی ( نایلون) و کاربرد ظریف و بجای رنگ نارنجی ، گزینه مناسبی برای فصل تابستان است.

TAG Heuer Aquaracer

ساعت 4

این مدل که از پر فروش ترین ساعت های این برند است ، اولین بار در سال 1982، بعنوان ساعت های مخصوص ورزش Sport های آبی روانه بازار شد و یکی از مناسب ترین انواع ساعت برای تابستان و لمیدن در کنار استخر می باشد.

Daniel Wellington Warwick

ساعت6

این مدل با داشتن بند برزنتی راه راه شبیه کراوات دانش آموزان و صفحه ای روشن ، به داشتن ظاهری شیک و اتوکشیده کمک بزرگی می کند.

Farer Mallory

ساعت5

این ساعت با داشتن موتورسوئیسی ، و پوشش PVD ( پوشش دهی به روش رسوب فیزیکی بخار که سبب دوام بیشتر ساعت میشود) و صفحه ای تیره و عقربه هایی روشن که بخوبی در تاریکی قابل دیدن هستند ، رضایت کامل مخاطب را جلب میکند.

Breitling Avenger Automatic

ساعت8

این مدل ساعت خلبانی نام دارد و حلقه اطراف آن دارای اعداد و اطلاعات مفیدی است که آن را به ساعتی بسیار مناسب برای افرادی که سفر های هوایی زیادی دارند تبدیل کرده است تا هرگز سفر خود را از دست ندهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ساعت7

کدخبر: 269288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟