خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛ بازگشت سربازها به پرسپولیس

امید عالیشاه و احمد نوراللهی برای گذراندن خدمت سربازی فصل گذشته به تراکتورسازی پیوستند اما به علت محرومیت نقل و انتقالاتی تراکتورسازی نتوانستند در این تیم تبریزی بازی کنند.

البته این دو بازیکن با وجود بازی نکردن تمرینات خود را انجام دادند تا از آمادگی به دور نشوند و فصل آینده بتوانند با فرم ایده آل در میادین حاضر شوند.

در حالی که گفته می شد عالیشاه تا سال 97 مشمول خدمت سربازی است اما شنیده ها حاکی از آن است که وی به علت حضور پدرش در منطقه کردستان با 5 الی 6 ماه کسری خدمت مواجه شده و از طرفی وی به علت حضور در بسیج با کسری خدمت 3 ماه روبرو شده است.

با توجه به این اینکه عالیشاه چند ماهی از سربازی اش را گذرانده است به احتمال فراوان با احتساب کسری خدمت ها وی سه ماه دیگر سربازی اش به پایان می رسد و می تواند به پرسپولیس بازگردد.

همچنین پرونده کسری خدمت احمد نوراللهی به کمیسیون رفته و تا اواسط خرداد ماه جوابش اعلام می شود. اگر این کسری مورد تایید قرا بگیرد نوراللهی مرداد ماه ترخیص می شود و به پرسپولیس بازمی گردد.

 

عبدالصمد ابراهیمی وکیل نوراللهی هم این موضوع تایید کرد و از شانس بالای این بازیکن برای بازگشت به پرسپولیس در فصل آینده خبر داد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 264653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟