رونمایی از خروجی های استقلال

 با توجه به اینکه زمان زیادی تا پایان فصل شانزدهم نمانده، شنیده می شود که استقلال خروجی هایی دارد که قرار است پس از پایان فصل از استقلال جدا شوند.

 لیست خروجی آبی ها متشکل از بازیکنانی است که آن طور که باید و شاید پاسخگوی انتظارات سرمربی نبوده اند و در همین راستا ممکن است علی منصوریان فصل جدید را بدون آنها شروع کند.
 
 فرشید باقری هافبک تیم فوتبال استقلال با حضور چشمی می تواند اولین بازیکنی باشد که در لیست خروج قرار می گیرد. هافبک دفاعی مورد توجه برانکو که حتی نیم فصل تا یک قدمی فسخ قرار داد با استقلال پیش رفت اما در نهایت در جمع آبی ها ماندنی شد.
کار نشود//
 
یعقوب کریمی از دیگر بازیکنانی است که منصوریان هنوز روی رفتن یا ماندن او برای فصل آتی مردداست. در هر صورت این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن دوران نامطلوب خود توانسته تا حدودی نظر منصوریان را به خود جلب کند و با توجه به این مسئله منصوریان عقیده دارد یعقوب کریمی از آن دسته بازیکنان روحی روانی است که اگر کمی روحیه داشته باشد می تواند به دوران اوجش در نفت بازگردد. با این وجود می توان او را در بین خروجی های استقلال دید.
کار نشود//
 
هرایر مگویان مدافع ارمنی و ملی پوش استقلال تهران که فصلی ناموفق را پشت سر گذاشت و اغلب در گیر مصدومیت های متعدد بود هم در لیست خروجی قرار گرفته است. به نظر می رسد منصوریان به دنبال این است که کیفیت خط دفاعی اش را بالا ببرد و احتمالا بازیکنی نظیر پژمان منتظری جایگزین هرایر مگوییان خواهد شد. منتظری به احتمال زیاد از قطر به استقلال برگردد و بتواند خط دفاعی آبی ها پوشش دهد.

 

کار نشود//
 
جابرانصاری، بازیکن استقلال تهران که در یکی دو ماه گذشته به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب حاضر می شد، در یکی دو بازی گذشته برای استقلال مفید بوده و گل مهمی به پدیده مشهد زد. جابر انصاری با ۲ پاس گل و ۵ گل زده انتظارات منصوریان را برآورده کند اما منصوریان می تواند روی انصاری به عنوان یک ذخیره مطمئن و مفید حساب کند. با این وجود نام این بازیکن هم در لیست خروجی منصوریان دیده می شود.

 

کار نشود//
 
حسین کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال استقلال که با دردسر های زیاد به جمع آبی ها پیوست و در نهایت مصدومیتش باعث شد، برای همیشه نام وی از لیست استقلال خارج شود. از طرفی بهتر است بدانیم خروج این بازیکن از استقلال قطعی و او جایی برای فصل بعد در لیست منصوریان نخواهد داشت.

 

کار نشود//

 

میعاد یزدانی نیز از جمله بازیکنانی است که به نظر نامش در لیست خروجی ها قرار دارد.

 

 

کار نشود//

 

وریا غفوری مدافع تیم فوتبال استقلال که مصدومیت متوالی او باعث شده در اکثر دیدار های لیگ برتر غایب باشد از دیگر آبی پوشانی است که نامش در لیست خروجی های استقلال دیده می شود.
کار نشود//
اما بهتر است بدانیم بر خلاف خروجی هایی که نام برده شد، بازیکنانی همچون برزای، نورافکن، حسینی دروازه بان دوم آبی ها و نور افکن در استقلال ماندنی خواهند بود.

 

در هر صورت منصوریان برای فصل آتی لیست ورود و خروج خاص خود را دارد و باید منتظر ماند تا دید این مربی کدام آبی پوشان را در لیست مازاد قرار می دهد.

 

 

کدخبر: 261310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟