انریکه: تابستانم را کنار دریا می‌گذرانم نه در تیمی دیگر

لوئیس انریکه، در کنفرانس خبری پیش از بازی فرداشب (چهارشنبه) بارسلونا برابر سویا در هفته سی‌ام لالیگا درباره موضوعات مختلفی از جمله آینده خودش، پیروزی جنجالی بارسلونای B برابر الدنسه در لیگ دسته سوم فوتبال اسپانیا و وضعیت لیونل مسی صحبت کرد.

انریکه درباره سویا که که 4 بازی است نمی‌تواند پیروزی کسب کند، گفت: وضعیت این تیم مشابه سایر تیم‌هاست. وضعیت فعلی این تیم برای ما هم ممکن است رخ دهد. وضعیت این تیم برای بازی فردا شب تأثیری روی نگرش من نمی‌گذارد.

سرمربی بارسلونا درباره بحث تبانی‌های صورت گرفته در بازی اخیر بارسلونا B برابر تیم الدنسه در دسته سوم فوتبال اسپانیا که تیم دوم باشگاه بارسلونا حریف قعر جدولی‌اش را با نتیجه 12 بر صفر شکست داد نیز اظهار داشت: این مسئله مهمی است که لازم است با جدیت به آن پرداخته شود. در کشورهای دیگر هم نظیر چنین اتفاقاتی دیده می‌شود و به نظر من چنین چیزهایی منزجر کننده‌اند، البته تمام این موضوع تماماً درباره الدنسه است و هیچ تقصیری متوجه بارسای B نیست.

انریکه درباره وضعیت مسی که 13 روز است برای بارسایی‌ها به میدان نرفته هم عنوان کرد: ما در این مدت شاهد تمرین کردن او در بالاترین سطح بوده‌ایم. وضعیت مسی خوب است و استراحت مختصری که به دست آورد برای او اتفاقی مثبت بود. همه ما دوست داریم لئو را همان جایی ببینیم که باید باشد، در ترکیب تیم.

سرمربی بارسلونا درباره دستیارش اونسوئه، کسی که گفته می‌شود سرمربی فصل آینده آبی‌و‌اناری‌ها خواهد بود و اینکه آیا او آماده هدایت قهرمان فصل گذشته لالیگا است، تأکید کرد: تنها راهی دخالت نکردن در این موضوع، اظهارنظر نکردن درباره آن است. زمانی که وقتش برسد که نظرم را درباره این موضوع بگویم، اگر این دور و بر باشم، اظهار نظر خواهم کرد.

گفته می‌شود که انریکه فصل آینده همراه با مونچی، مدیر ورزشی باشگاه سویا به ایتالیا سفر می‌کنند تا در تیم فوتبال رم مشغول به کار شوند. انریکه اما این موضوع را تکذیب کرد.

او گفت: فکر نمی‌کنم که مونچی را در سواحل اسکالرونا (ساحل توریستی منطقه آستوریای اسپانیا) ببینیم. فکر می‌کنم که او تابستان می‌خواهد کار کند اما اگر نخواهد کار کند دعوتش می‌کنم تا به من ملحق شود.

بارسلونا فردا شب (چهارشنبه) از ساعت 22 به وقت تهران میزبان سویا خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟