برانکو: کسی نمی‌تواند نتایج خوب ما را زیر سؤال ببرد/ رضاییان را دیدم و عید را به او تبریک گفتم

برانکو ایوانکوویچ بعد از نشست ظهر امروز (دوشنبه) خود با مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: عید را تبریک می‌گویم و بهترین آرزوها را برای شما دارم. ما جلسه‌ای در مورد بازی با صنعت نفت و دیدار برابر پیکان و الریان داشتیم. آقای طاهری از نتیجه‌ای که مقابل صنعت نفت کسب شد، ناراحت است.

«از هواداران بابت شکست مقابل نفت آبادان عذرخواهی می‌کنیم، اما همین فوتبال است»، وی با بیان این جمله افرود: تصمیم گرفتیم که چه تمهیداتی برای بازی بعدی و بازی‌مان در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. می‌خواهیم همان‌طور که لیگ را در ابتدای فصل خوب آغاز کرده بودیم، به خوبی هم پایان برسانیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت رامین رضاییان و ادامه حضور این بازیکن در پرسپولیس، گفت: رضاییان در نشست با مسئولان باشگاه است و آخرین وضعیت او را باشگاه مشخص می‌کند.

برانکو درباره اینکه باشگاه اعلام کرده سرمربی تیم رضاییان را نمی‌خواهد، تأکید کرد: من گفتم او بالاست و باشگاه در این خصوص تصمیم می‌گیرد.

وی در واکنش به اینکه طاهری اعلام کرده عناد و دشمنی قهرمانی فصل گذشته را از پرسپولیس گرفت و این فصل هم برخی دوست ندارند این تیم به قهرمانی برسد و از این مسائل خبر دارد یا نه، گفت: من مربی‌ام و وظیفه‌ام این است که تیم را به بهترین نحو آماده کنم تا در زمین خوب باشد و وضعیتش بهتر شود. من به کار بازیکنانم و نتایج خوبی که گرفتند افتخار می‌کنم. آنها بازی‌های خوبی هم انجام داده‌اند و این وظیفه من بوده است. در خصوص حواشی هم با طاهری صحبت کرده‌ایم و خود او بیشتر از هرکسی این حاشیه‌ها را می‌داند تا من.

سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به این مسئله که آیا خود او نگران چنین مسائلی از جمله پشت پرده‌ها نیست، اظهار داشت: ما در حال حاضر صدر جدول هستیم. موضوع جلسه هم این بود که پنج بازی باقیمانده لیگ و سه بازی لیگ قهرمانان را چطور پشت سر بگذاریم و شادی را به هواداران بدهیم. از بازیکنان هم انتظار دارم با یک هدیه خوب هواداران را شاد کنند و به پیروزی برسند.

وی در پاسخ به طرح این موضوع که گفته می‌شود در آبادان برخی از ورود هواداران پرسپولیس به ورزشگاه جلوگیری می‌کردند، گفت: وظیفه من این است که روی مسائل مربوط به تیمم تمرکز کنم و پرداختن به مسائلی که عنوان می‌کنید بر عهده افراد دیگری در باشگاه است. اگر موردی باشد آنها حتماً به شما پاسخ می‌دهند. اما چیزی که مشخص است این بازی باید بدون تماشاگر برگزار می‌شد و با توجه به اینکه دیر اعلام شد ورود تماشاگران آزاد است، هواداران ما نتوانستند به ورزشگاه بیایند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سؤال که فکر می‌کند دلیل شکست تیمش در دو بازی اخیر چه بوده است، عنوان کرد: در بازی با الریان مستحق باخت نبودیم و در آبادان هم شرایط به همین شکل بود. به هر حال باخت در فوتبال وجود دارد. برخی مواقع شما بد بازی می‌کنید و مستحق باخت هستید و برخی مواقع هم با وجود بازی خوب نتیجه را واگذار می‌کنید. مسئله سوم این است که شما به اشتباهات خودتان می‌بازید و نه قدرت حریف. ما باید بازی‌های اخیر خود را آنالیز کنیم و متوجه شویم که واقعاً دلیل اصلی باخت‌های‌مان چه بوده است. با وجود این حرف‌ها کسی نمی‌تواند نتایج خوب ما در بازی‌های قبل را زیر سؤال ببرد. بازیکنان ما در بازی‌های این فصل خود نشان دادند که سزاوار قرار گرفتن در صدر جدول هستند.

برانکو درباره اینکه آیا به هواداران تیمش قول قهرمانی در لیگ را می‌دهد یا نه، گفت: ما با فاصله خیلی خوب نسبت به رقبا در صدر جدول قرار داریم. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در پنج بازی باقیمانده بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی کروات سرخپوشان همچنین در پاسخ به این پرسش که نشست امروز او با رامین رضاییان و مسئولان باشگاه پرسپولیس به کجا انجامید، یادآور شد: من از جلسه رضاییان با مسئولان باشگاه خبر ندارم. فقط او را دیدم و عید را تبریک گفتم!

وی در ادامه با تأکید بر اینکه به سوال در مورد رضاییان پاسخ نمی دهد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا شما خبرنگاران به این موضوع گیر داده‌اید!

در ادامه خبرنگاری از برانکو در مورد اظهارنظر اخیر علی‌اکبر طاهری مبنی بر اینکه برانکو سرمربی پرسپولیس تحت هیچ شرایطی رضاییان را نمی‌خواهد، سؤال پرسید که او جواب داد: در این مورد مدیریت باشگاه تشخیص داده که به این شکل اظهارنظر کند.

سرمربی پرسپولیس راجع به اینکه آیا علی پروین از او خواسته است تا رضاییان را ببخشد، تصریح کرد: آنچه مشخص است علی پروین در رأس خانواده پرسپولیس است. من وقتی سرمربی تیم ملی ایران بودم افتخار همکاری با پروین را داشتم. الان هم وقتی به اتاق مربیان تیم ما بروید خواهید دید که عکس پروین در رأس همه مربیان پرسپولیس است و خوشحالم از اینکه بخشی از این خانواده هستم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟