جزئیات درگیری دو بازیکن استقلال روی نیمکت + عکس

تیم‌های استقلال Esteghlal و فولاد خوزستان از ساعت 18:50 امروز (شنبه) در چارچوب هفته‌بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی Freedom به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار به پیروزی یک بر صفر شاگردان منصوریان انجامید.

*محسن کریمی بعد از گلی که به ثمر رساند، از ناحیه دست دچار مصدومیت شد، اما توانست به بازی ادامه داد.

*امید نورافکن، بازیکن تیم استقلال بعد از تعویض شدنش از زمین مسابقه، مستقیم به رختکن رفت و حاضر نشد روی نیمکت بنشیند. پس از اعتراض نورافکن به تعویض شدنش، یعقوب کریمی هم از این رفتار او گلایه کرد. این موضوع باعث به وجود آمدن درگیری میان این دو بازیکن شد. این در حالی بود که منصوریان اخراج شده بود و روی نیمکت حضور نداشت.

*علیرضا منصوریان پس از اتمام بازی به سمت داور بازی رفت و به اخراجش از زمین مسابقه اعتراض کرد.

*رفتن به سمت هواداران تیم استقلال، تشکر از آنها و پاسخ دادن به ابراز احساسات‌شان، از دیگر اقدامات علیرضا منصوریان پس از اتمام بازی بود.

*اسماعیل شریفات، بازیکن فولاد پس از پایان بازی به سمت منصوریان رفت و به او تبریک گفت. او سابقه بازی در تیم استقلال را در کارنامه‌اش دارد.

*سرمربی استقلال به سمت بازیکنان تیم فولاد خوزستان رفته و به آنها خسته نباشید گفت.

*بازیکنان استقلال پس از اتمام بازی به سمت هواداران‌شان رفتند و برای آنها دست تکان دادند.

*کاوه رضایی پس از پایان مسابقه پیراهنش را با بختیار رحمانی عوض کرد. رضایی سپس به سمت هواداران استقلال رفت و در حالی که پیراهن فولاد را بر تن داشت،‌ برای هواداران استقلال دست تکان داد.

*کاوه رضایی، بازیکن تیم استقلال نیز با کارت زردی که در این دیدار گرفت، سه اخطاره شد و دیدار بعدی تیمش مقابل گسترش فولاد را از دست داد.

*هواداران استقلال پس از خاتمه دیدار علیه تیم پرسپولیس شعار سر دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

2

13960112211403852104263210

زنی با عینک دودی سوار ماشین شد و گفت برو هر جا که دوست داری بری! و ...

 

کدخبر: 254115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟