وقتی رضاییان تیم ملی را هم به خاطر پرسپولیس از دست داد/ رامین می‌خواهد لژیونر شود

رامین رضاییان بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان در دو سال اخیر بوده است اما درگیری در اردوی امارات با علی علیپور باعث شد از سوی برانکو ایوانکوویچ مورد غضب قرار بگیرد و دو دیدار لیگ برتری سرخ‌پوشان مقابل نفت تهران و استقلال Esteghlal خوزستان را از خانه تماشا کند.

در این مدت رضاییان زیر فشار شدیدی قرار داشت و گفته می‌شد او به نوعی جاسوس Spy کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود و به همین دلیل قصد دارد پرسپولیسِ برانکو، جدی‌ترین مخالف سرمربی تیم ملی را به حاشیه ببرد.

با این حال کی‌روش در دیدار مقابل قطر، رامین رضاییان را روی نیمکت قرار داد و از وریا غفوری در ترکیب اصلی تیم ملی استفاده کرد. در بازی روز گذشته با چین هم باز رضاییان کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در 10 دقیقه پایانی فرصت حضور در زمین را پیدا کرد.

متزلزل شدن جایگاه رضاییان در ترکیب ثابت تیم ملی باعث شده این بازیکن به فکر جدایی از پرسپولیس بیفتد. شنیده می‌شود مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان قرار است به زودی راهی یک تیم باشگاهی خارجی شود تا بتواند دوباره به ترکیب اصلی تیم ملی برگردد.

محمود خوردبین، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس امروز (چهارشنبه) به رضاییان اعلام کرده همچنان حق حضور در تمرینات پرسپولیس را ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟