خبر خوش برای مسافران نوروزی استان البرز / ارئه بن های تخفیف 20 درصدی برای اقامت مسافران نوروزی

به گزارش رکنا، عبدالناصر میرچی، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت:استان البرز یکی از پرترافیک ترین استان های کشور است در همین راستا در میراث فرهنگی و ستاد هماهنگی سفر سعی می کنیم با افزایش جاذبه های گردشگری و معرفی آن به مسافران نوروزی، ماندگاری گردشگران را در استان البرز افزایش دهیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان البرز با تأکید بر اینکه بازارچه صنایع‌ دستی توسط بخش خصوصی در کاخ مروارید راه‌اندازی شده است، افزود: بازارچه نوروزی برای نخستین بار در کاروانسرای شاه‌عباسی کرج ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: بازارچه‌های مذکور در ایام نوروز آماده پذیرش گردشگران و شهروندان از نقاط مختلف کشور و استان هستند.
میرچی از رونمایی و گشایش محوطه تاریخی ازبکی خبر داد و گفت: محوطه باستانی ازبکی که در شهرستان نظرآباد قرار دارد به همراه نمایشگاه های متنوع فرهنگی، هنری و جشن های ویژه نوروزی با مشارکت هنرمندان نظرآبادی در ایام نوروز آماده بازدید علاقه مندان و گردشگران نوروزی است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از ارائه تخفیف های متنوع به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: گردشگران می توانند با بن های ویژه ای که در اختیار آنها قرار می گیرد به مراکز اقامتی از جمله هتل ها، مهمان پذیرها و هتل آپارتمان ها مراجعه کرده و از 20 درصد تخفیف هزینه اقامت برخوردار شوند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر بن های اقامتی، بن های پذیرایی نیز به گردشگران نوروزی که به استان البرز سفر می کنند اهدا می شود تا از تخفیف 20 درصدی در همه رستوران ها بهره مند شوند.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟