زیدان: ناواس نجات‌مان داد/ خیلی‌ها چشم دیدن ما را ندارند!

در بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید برابر بیتس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که با پیروزی 2 بر یک میزبان خاتمه یافت، کیلور ناواس، دروازه‌بان کهکشانی‌ها هم مایه دردسر شد و هم فرشته نجات. با این حال زین‌الدین زیدان، سرمربی رئالی‌ها ترجیح داد نیمه پر لیوان را ببیند و از سنگربان تیمش تمجید کند.

ناواس که مرتکب یک اشتباه بزرگ شد و بابت متوقف کردن مهاجم حریف در موقعیت تک به تک می‌توانست کارت قرمز بگیرد، در وقت‌های تلف شده هم واکنشی داشت که دروازه تیمش را از فروپاشی نجات داد. او در ابتدا بعد از مهار یک شوت از راه دور، توپ را اشتباهی درون دروازه رئال فرستاد و با آن گل به خودی بیتس را پیش انداخت، هرچند در آخرین دقایق بازی با واکنش فوق‌العاده‌اش حریف را از رسیدن به گل تساوی باز داشت.

زیدان در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت: بین دو نیمه من هیچ چیزی به ناواس نگفتم. این اشتباهات هم بخشی از بازی هستند. هر کسی می‌تواند مرتکب اشتباه شود. در نهایت، این ناواس بود که ما را نجات داد و من مانند تمام بازیکنان تیمم حامی کیلور هستم.

زیزو درباره اینکه آیا ناواس بابت متوقف کردن بازیکن حریف در موقعیت تک به تک باید کارت قرمز می‌گرفت، اظهار داشت: من صحنه را ندیدم و نمی‌توانم چیزی درباره‌اش بگویم.

با وجود انتقاداتی که از شیوه بازی رئال برابر بتیس مطرح شد، سرمربی فرانسوی این تیم گفت برای او فقط کسب سه امتیاز اهمیت دارد.

وی تأکید کرد: رئال مادرید در هر لحظه‌ای از بازی می‌تواند گل بزند. مهم این است که ذهن‌تان آزاد باشد و بتوانید درست فکر کنید. در نهایت ما با یک ضربه شروع مجدد بازی را بردیم. ما در استفاده از این موقعیت‌ها تبحر داریم. من اما دوست دارم که با شیوه‌های دیگر و در جریان معمول بازی هم به گل برسیم. مطمئنم که خیلی‌ها چشم دیدن رئال مادرید را ندارند، اما این طبیعی است. هویت ما این‌گونه است و بسیاری از مردم را آزار می‌دهیم.

زیدان در پایان تصریح کرد: واکنش ما خوب است، چون سه امتیاز را گرفتیم. درست است که در آخر بازی به دردسر افتادیم، اما باز هم راضی‌ام و باید بازیکنانم را تحسین کنم. صبر ما زیاد است و نتیجه پایانی هم عادلانه بود. درست است که بعضی اوقات مشکلاتی داشتیم، اما این عادی است. چیزی که در نهایت اهمیت دارد نتیجه است، اما فشاری که روی ما وجود دارد به این بازی ختم نمی‌شود و باز هم ادامه خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟