پرسپولیس تصمیمش را درباره رضائیان گرفت

رامین رضاییان بعد از ظهر شنبه جلسه خود را با مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار کرد و توضیحات خود را درباره درگیری با علی علیپور و جنجال هایی که در اردوی امارات ایجاد کرد، ارائه نمود و حالا همه منتظر هستند تا از تصمیم باشگاه با خبر شوند.

بر اساس نتایج این جلسه باشگاه پرسپولیس قصد دارد رضاییان را به تیم برگرداند و برانکو ایوانکوویچ در حالی که رضایت قلبی ندارد، اما با توصیه مشاوران رسانه ای و فشار باشگاه به احتمال فراوان با این مهم موافقت خواهد کرد.

علی اکبر طاهری برگه ای که حاوی یک تعهدنامه مفصل است را به امضای رضاییان رسانده است تا به وسیله آن بتواند سرمربی عصبانی پرسپولیس را بیشتر در این ماجرا نرم و هر طوری هست رضایت او را جلب نماید.

البته بازگشت رضاییان خیلی هم ساده نخواهد بود و باشگاه پرسپولیس جریمه مالی را برای این بازیکن در نظر گرفته که قطعا از این تصمیم متضرر نخواهد شد. گفته می شود میزان این جریمه، کسر قرارداد این بازیکن به میزان 20 درصد است.

همانطور که انتظار می رفت روز گذشته نیز در نشست خبری بیشتر پرسش ها از برانکو درباره رضاییان مطرح شد و طبیعی است که باشگاه نگران جو رسانه ها و سکوها باشد.

برانکو نیز به عنوان یک مربی منطقی و جنجال گریز نشان داده که با فشارها خیلی زود کنار می آید و برخلاف کارلوس کی روش آرامش را بیشتر ترجیح می دهد.

به تمام اینها اضافه کنید که مسئولان باشگاه با در نظر گرفتن تنها جریمه مالی برای رضاییان می توانند رضایت طرفداران این بازیکن را جلب و همزمان از به وجود آمدن حاشیه جلوگیری کنند.

به هر حال طبق آخرین اخبار دریافتی رضاییان با پرداخت جریمه سنگین پس از بازی با نفت تهران مجوز حضور در تمرینات را پیدا خواهد کرد.

قرار است رای باشگاه پس از بازی پرسپولیس مقابل نفت تهران به صورت رسمی اعلام شود و رضاییان از روز دوشنبه در تمرین سرخپوشان آفتابی خواهد شد. حالا باید دید این اتفاق با گل و شیرینی خواهد بود یا خیر.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟