سورپرایز قلعه نویی برای پرسپولیس

دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس حساسیت زیادی برای هردو تیم و به خصوص سرخپوشان تبریزی دارد. تراکتورسازان خوب می دانند در صورتی که در این مسابقه پیروز نشوند، شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی نخواهند داشت و به همین خاطر امیر قلعه نویی از حالا تمرکزش روی بازی روز یکشنبه است.


از این رو دست قلعه نویی برای بازی با پرسپولیس بسته است. محرومیت خالد شفیعی و مصدومیت هادی محمدی و محمد ایرانپوریان سبب شده تا قلعه نویی در خط دفاع حسابی دستش خالی باشد. با توجه به اینکه سعید آقایی و هاشم بیگ زاده احتمالا دفاع چپ و راست تراکتورسازی در این بازی بزرگ خواهند بود، دغدغه قلعه نویی برای پست دفاع وسط و انتخاب زوج محسن بنگر است. با اینکه محمدرضا مهدی زاده جوان تجربه خوبی از بازی کردن در تراکتورسازی به دست آورده اما احتمال دارد سرمربی تصمیم دیگری بگیرد.


قلعه نویی که در گذشته نشان داده ابایی از استفاده از بازیکنان در پست غیرتخصصی شان ندارد، شاید مقابل پرسپولیس نیز چنین تصمیمی بگیرد. او سال گذشته در تراکتورسازی آگوستو سزار هافبک دفاعی را به یک مهاجم نوک تبدیل کرد و امسال هم از شهرام گودرزی مهاجم در پست دفاع چپ استفاده کرد. با این شرایط هیچ بعید نیست یکی از بازیکنان بلندقامت خود را به خط دفاع بیاورد و در کنار بنگر در مرکز دفاع قرار دهد. البته مشخص است که قلعه نویی هنوز تصمیم قطعی در این باره نگرفته و مشخص نیست چه اتفاقاتی تا روز بازی با پرسپولیس خواهد افتاد.

کدخبر: 241404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟