امیدهای استقلال به حفظ آندرانیک

اندرانیک تیموریان که برای باز پس گرفتن جایگاه خود در تیم ملی در پایان نیم فصل اول 800 میلیون طلب خود را به ماشین سازی بخشیده بود تا با استقلال دوباره بدرخشد در حال حاضر به تمرین با تیم مشغول است تا گذر زمان مشکل او و استقلال را برای ثبت قرارداد حل کند . تا همین چند روز پیش همه چیز برای آندو داشت خوب پیش می رفت و کادرفنی استقلال حتی به او قول کاپیتانی داده بودند و قرار بود او در نیم فصل دوم رهبر تیمش در میانه زمین بشود اما داستان به جایی رسیده که همه می دانیم .

با توجه به این که به احتمال فراوان درخواست استقلال از سوی کمیته حل اختلاف فیفا مورد قبول واقع نخواهد شد، به نظر می رسد آندو هرچه زودتر باید قید حضور در این تیم را بزند و جایی برود که با درخشش در آن در سال منتهی به جام جهانی دوباره به تیم ملی دعوت شود.

اما خبر جالب این است که در روزهایی که حضور آندرانیک تیموریان در استقلال تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد، عبدالله ویسی علاقه پیدا کرده که کاپیتان تیم ملی را طلایی پوش کند. بعد از این که سپاهانی ها از جذب فرشید باقری و علی کریمی ناامید شدند، حالا آندو را بهترین گزینه برای اضافه شدن به تیم می داند چرا که شاید او بتواند با حضور در جمع طلایی پوشان تیم را به سطح بالاتری ببرد. البته برای آندو سفر به اصفهان و بازی در سپاهان ایده آل نیست بنابراین احتمالا آندو را در یکی از 3 تیم نفت، پیکان و حتی صبای قم خواهیم دید. آندو اگر برگه آزادی‌اش را از باشگاه استقلال بگیرد، احتمالا شاگرد دایی، جلالی یا مرفاوی خواهد شد. در همین راستا آندو مذاکراتی هم با پیکانی‌ها داشته است و فرهاد پورغلامی، یکی از مربیان این تیم صحبت‌هایی با شماره 14 سابق تیم ملی داشته که هنوز نتیجه این مذاکرات مشخص نیست و در روزهای آتی مشخص خواهد شد که تیموریان به این تیم می‌رود یا راهی دیگر تیم‌ها خواهد شد. البته آندو بعد از زمان نقل و انتقالات هم می‌تواند تحت عنوان بازیکن آزاد به تیم جدیدی برود.آندو که در لیگ ایران جز استقلال در تراکتور ،سایپا ، ابومسلم و ماشین سازی به میدان رفته ، در صورت حضور در هریک از این تیم ها جالبترین انتقال میان فصل را رقم می زند .

آندو در روزهای اخیر صحبت‌هایی با مسوولان باشگاه استقلال داشته تا در روزهای باقیمانده رضایتنامه‌اش را دریافت کند و از این باشگاه برود اما این مذاکرات به دلیل اصرارهای منصوریان به حفظ او بی‌نتیجه مانده است.این دو تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات صبر می کنند و بعد در این باره تصمیم خواهند گرفت . چقدر خوب که او در استقلال بماند .

کدخبر: 241316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟