بازیکنان فوتبالی که پیش از شهرت، ثروتمند بودند + عکس

اغلب فوتبالیست‌های مشهور جهان سطح زندگی‌شان متوسط بوده است یا برخی از آن‌ها مانند بازیکنان برزیلی در فقر به سر می ‌بردند و رویای فوتبالیست شدن داشتند تا علاوه بر شهرت بتوانند در شرایط بهتری زندگی کنند یا به ثروت برسند. با این حال، تعداد اندکی از این بازیکنان از ابتدا همچون ستاره‌ها زندگی می‌کردند و از زندگی مرفه برخوردار بودند.  آنها با این حال ترجیح دادند به این این ورزش بپردازند و وارد دنیای تجارت نشوند. در ادامه به این فوتبالیست‌ها اشاره می‌شود.

جرارد پیکه

57425963

پدر پیکه، خوان نام دارد و علاوه بر این که وکیل است، یک شرکت هم دارد. مادر این مدافع اسپانیایی هم مدیر یکی از برجسته‌ترین بیمارستان‌های بارسلوناست. پدربزرگ او که آمادور برنابئو نام دارد، مدیر پیشین بارسلونا بود و اکنون مالک یکی از کمپانی‌های بازی‌های اینترنتی است و یک رستوران دارد.

فرانک لمپارد

57425967

پدر لمپارد فوتبالیست مشهوری در تیم وستهام بود. همچنین هری ردنپ که سرمربی فوتبال است، دایی اوست. جیمی ردنپ نیز پسر دایی لمپارد محسوب می‌شود. بازیکن انگلیسی با توجه به شرایط خوب خانواده‌اش، در یکی از بهترین مدارس انگلیس تحصیل کرد.

کاکا

57425961      

این بازیکن برزیلی برخلاف اغلب بازیکنان برزیلی در فقر به سر نمی‌برد. پدر او که بوسکو ایسکسون لیته نام دارد، مهندس بود و مادرش در مدرسه تدریس می‌کرد.

روبین فان پرسی

57425960

فان پرسی هلندی خانواده هنرمندی دارد. باب، پدرش بازیگر و مجسمه‌ساز مشهوری است و مادرش، خوسه راس نقاش، طراح و مدرس است. با وجود اینکه فان پرسی در دوران نوجوانی پسر درسرسازی بود فوتبال را به عنوان حرفه‌اش قرار داد.

میدو

57425955

این بازیکن مصری شهرت زیادی داشت. او در سال‌های نخست قرن ۲۱ در آژاکس درخشید و از کودکی عاشق فوتبال بود. در خیابان‌ها برای کسب در آمد فوتبال بازی می‌کرد. میدو به پول نیاز نداشت و فقط به خاطر علاقه این کار را انجام می‌داد. پدرش حسام وصفی نیز بازیکن بود و شرکتی در رابطه با توریسم داشت.

ماریو گوتسه

57425958

این بازیکن آلمانی فرزند یورگن گوتسه، استاد دانشگاه فنی دورتموند است. او پژوهشگر رشته علوم کامپیوتری در دانشگاه یاله بود.

السعدی قذافی

57425954

سعدی فرزند رهبر پیشین لیبی، معمر قذافی برای الاهلی و الاتحاد بازی کرد. او همچنین در تیم‌های اودینزه، سمپدوریا و پروجا نیز به میدان رفت.

هوگو لوریس

57425956

دروازه‌بان کنونی تاتنهام خانواده‌ای ثروتمند دارد که جز مرفه‌ترین خانواده‌ها در نیس به حساب می‌آیند. مادر لوریس، وکیل است و پدرش در بانک کار می‌کند. هوگو در ابتدا تنیس تمرین می‌کرد اما تصمیم گرفت به فوتبال بپردازد.

ماریو بالوتلی

57425957

بالوتلی در پالرمو ایتالیا متولد شد و فرزند مهاجر غنایی به نام توماس و رز باروواه بود اما سرپرستی‌اش را فرانچسکو و سیلویا بالوتلی بر عهده گرفتند چون خانواده‌اش توانایی نگه‌داری او را نداشتند. ماریو نام خانوادگی‌اش تغییر یافت و در شهر کونچسیو برشا بزرگ شد. خانواده‌ای که او را به سرپرستی گرفتند بسیار پرآوازه هستند.

آندره پیرلو

57425952

ستاره تیم‌های اینتر، میلان و یوونتوس در خانواده‌ای خیلی ثروتمند به دنیا آمد. پدرش لوییجی، شرکت آهن و فولاد را در سال ۱۹۸۲ تاسیس کرد و پیرلو در بخشی از این شرکت مشغول به کار است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 240681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟