راز های شیک پوشی در زمستان

بیشتر خانم‌ها دوست دارند در استایل بیرون خود نیز از مقدار مناسبی جواهرات استفاده کنند و تیپ خود را ارتقا دهند اما در فصل زمستان با نوع خاص و حجم زیاد لباس‌ها، ست کردن و استفاده از جواهرات کمی مشکل به نظر می‌رسد. این مطلب را بخوانید تا بدانید چطور در زمستان از جواهرات استفاده کنیم.

گردنبند

نوع گردنبند اهمیتی ندارد فقط باید در زمستان از گردنبندی استفاده کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا دیده شود و بین لباس‌های زیاد شما مخفی نشود. توصیه می‌شود این اکسسوری را زیر آخرین لایه لباس‌های خود مثل مانتو یا ژاکت استفاده کنید تا کمتر دست و پاگیر باشد.

Yasmine-Sewell-statement-necklace-683x1024

Mandie-modetrotter-statement-necklace-683x1024

گوشواره

اگر اهل استفاده از گوشواره‌های بزرگ زیر شال خود هستید طول آن را طوری انتخاب کنید که از گوش‌ها آویزان بماند و روی گردن یا شال‌گردن شما تا نخورد.

Statement-earring

دستبند و گوشواره

لایه‌های روی هم لباس معمولا مانع از استفاده از دستبند و النگو می‌شود اما یک روش هوشمندانه بستن دستبند و النگو روی لایه داخلی لباس شما یعنی بلوز و پلیور و بیرون آوردن آن از زیر آستین کت و پالتو است. توصیه می‌شود از حلقه‌هایی استفاده کنید که ساده‌تر بوده و جزییات کمتری داشته باشد تا به لباس‌ها و شال شما گیر نکند.

Cuff-bracelet-on-jumper

سنجاق سینه

در مطالب قبلی گفتیم که یکی از روش‌های جذاب‌تر کردن لباس‌های زمستانی استفاده از سنجاق سینه روی کت و پالتو است. پس اگر می‌خواهید در زمستان از جواهرات استفاده کنید ما سنجاق سینه را به شما توصیه می‌کنیم چون این وسیله می‌تواند نماد شیک پوشی شما باشد.

brooch-statement-683x1024

کدخبر: 234682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟