خداحافظی همیشگی بنا با دنیای کشتی+ اینستاپست

همه ورزش دوستان ایرانی با شنیدن نام محمد بنا بی‌درنگ یاد روزهای طلایی کشتی فرنگی ایران در المپیک 2012 لندن می‌افتند. روزهایی که او با شاگردانش، کشتی فرنگی را برای اولین بار در المپیک صاحب سه مدال طلا کرد. محمد بنا پس از این افتخار آفرینی تاریخی، مدتی از دنیای کشتی دور بود اما برای المپیک ریو نیز هدایت تیم ملی کشتی فرنگی را بر عهده گرفت. اگرچه در ریو توفیق چندانی حاصل نشد و همین مساله حواشی بسیاری را به وجود آورد و سرانجامش هم دوری دوباره آقای خاص از دنیای کشتی بود. حال پس از چند ماه از اتمام بازی های المپیک، محمد بنا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود گفت که قصد دارد برای همیشه از دنیای کشتی خداحافظی کند.

گفتنی است؛ این خیر می تواند یک شوک بزرگ برای کشتی ایران باشد. آقای خاص کشتی در حالی به این تصمیم خود تأکید دارد که اخیرا صحبت‌‎هایی مبنی بر بازگشت دوباره اش به دنیای کشتی در محافل ورزشی مطرح شده بود.

وی نوشت:

"با سلام خدمت عزیزان.هیچوقت این لحظه را که نتوانستم شادی را به شما هدیه کنم فراموش نمی کنم و بعد از آن دست محبت شما را حس کردم ولی دیگر به خود قول دادم فقط به عنوان یک خاطره از روزهای زیبا در ذهنتان به یادگار باشم و دیگر حرفی از کشتی نزنم. اگر هستم این جا فقط برای با شما بودن است.زمان می گذرد و یادگاریها به یادگار می ماند.من فقط اگر قبول داشته باشید یادگار روزهای خوش باقی میمانم ولاغیر.دوست داشتن بی منت یادتون نره."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟