پروین: طارمی آقای گل لیگ برتر می شود

علی پروین پیشکسوت پرسپولیس گفت: :برخی از اهالی فوتبال ایرادهای نابه جا می گیرند چرا که امکان نباختن در همه بازی ها وجود ندارد و زیبایی فوتبال به همین برد و باخت هایش است.

طارمی آقای گل لیگ برتر می شود

وی درباره عملکرد ضعیف طارمی در امر گلزنی بیان کرد:طارمی بازیکن باتکنیکی است اما آنقدر از وی انتقاد کردند که روحیه اش را از دست داد و قادر به زدن گل نیست به هر حال برخی از افراد با انتقادهای نادرست این بازیکن را وارد حاشیه کردند. اگر طارمی بتواند روحیه از دست رفته خود را بازیابد در آن صورت توانایی این را دارد که دوباره آقای گل لیگ شود.

روحیه انصاری با حضور در فولاد بالا رفته است

پیشکسوت پرسپولیس درباره گلزنی ساسان انصاری در فولاد خوزستان گفت:انصاری در فولاد خوزستان همواره در ترکیب اصلی قرار دارد. براین اساس حضور در همه بازی ها باعث شده که انصاری روحیه اش بالا برود و در هر بازی چند گل برای فولاد به ثمر برساند.

جدایی انصاری تصمیم برانکو بود

پروین درباره اینکه چرا پرسپولیس به راحتی انصاری مهاجم گلزن لیگ از دست داد، بیان کرد: به هر حال پرسپولیس مهاجمان زیادی داشت و انصاری هم شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نداشت براین اساس برانکو تصمیم گرفت که این بازیکن از پرسپولیس جدا شود و به تیم فولاد بپیوندد تا در اکثر بازی ها حضور داشته باشد. قیاس طارمی با انصاری درست نیست و نباید به خاطر گل نزدن در چند بازی طارمی را زیر سئوال ببرند.

پرسپولیس نیاز به تقویت در نیم فصل دارد

سرمربی سابق پرسپولیس درباره ارزیابی اش از بازیکنان مورد نیاز پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت:پرسپولیس با جدایی عالیشاه و نوراللهی به علت گذراندن خدمت سربازی نیاز به تقویت در نیم فصل دارد. به هر حال پرسپولیس باید چند بازیکن در پستهای دفاع ، هافبک و حمله جذب کند تا با آمادگی بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

وی درباره ارزیابی اش از سروش رفیعی گزینه مدنظر برانکو در نیم فصل دوم تصریح کرد: سروش رفیعی بازیکن خوبی است و جایگزین خوبی برای بازیکنان جدا شده پرسپولیس است.

پرسپولیس بازی آسانی در آسیا ندارد

پروین درباره حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم های هم گروه پرسپولیس قدرتمند هستند. براین اساس پرسپولیس بازی آسانی در آسیا ندارد چرا که همه تیم ها با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت می کنند.به نظرم نمایندگان کشورمان قابلیت این دارند که از مرحله گروهی صعود کنند.

عمان محل مناسبی برای بازی با عربستان است

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتخاب کشور عمان برای برگزاری بازی ایران و عربستان تصریح کرد:به نظرم برگزاری بازی در عمان بسیار خوب است چرا که ایرانی های زیادی در این کشور حضور دارند و پرسپولیس در آنجا تنها نیست و از حمایت هواداران ایرانی برخوردار است.

سیاه جامگان را نباید دست کم گرفت

وی درباره بازی با سیاه جامگان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:تیم سیاه جامگان با حضور خداداد عزیزی نتایج درخشانی در لیگ برتر گرفته است، براین اساس بازیکنان پرسپولیس نباید این تیم را دست کم بگیرند و با تمام قوا مقابل حریفشان ظاهر شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره شانس پرسپولیس یرای قهرمانی نیم فصل اول خاطر نشان کرد:به نظرم پرسپولیس علاوه بر قهرمانی در نیم فصل اول شایستگی کسب این عنوان را نیز پایان فصل دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟