لباس عروس رویایی میراندا کر مانکن مشهور استرالیایی+عکس

عروسی میراندا کر با ایوان اشپیگل، موسس شرکت اسنپ و اپلیکیشن اسنپ چت برگزار شد. از آنجایی‌که برند دیور طراحی لباس میراندا کر را بر عهده داشت، نگاهی می‌اندازیم به آنچه این برند از طراحی این لباس در صفحه‌ی اینستاگرام Instagram خود گفته است.

عروسی میراندا کر

برند دیور با انتشار تصویر بالا، تصویر طراحی شده‌ی لباس عروس میراندا کر را در صفحه‌ اینستاگرام خود قرار داد و نوشت: «با افتخار اعلام می‌کنیم که ماریا گرازیا، مدیر هنری دیور این لباس باشکوه را برای مراسم عروسی میراندا کر طراحی کرده است. از میراندا کر و ایوان اشپیگل، این زوج دوست داشتنی تشکر می‌کنیم که به ما اجازه دادند در این شب به یاد ماندنی سهمی داشته باشیم.

عروسی میراندا کر

دیور سپس با انتشار تصویری از میراندا کر در لباس عروسی به او و همسرش ایوان اشپیگل تبریک گفت و از مجله وُگ برای انتشار این خبر و از عکاس مد معروف پاتریک دمارچیلر برای ثبت این لحظه تشکر کرد.
از جزئیات این لباس عروس نیز در صفحه‌ی اینستاگرام دیور صحبت شده بود. ماریا گرازیا برای این لباس از گلدوزی‌ها و اپلیکه‌هایی کوچک و ظریف استفاده کرده بود تا این لباس را هرچه زیباتر نشان دهد. افرادی که در آتلیه‌ی دیور کار می‌کنند همگی نهایت تلاش خود را کردند تا میراندا کر در آن روز به بهترین شکل ظاهر شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

عروسی میراندا کر

عروسی میراندا کر

کدخبر: 286138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟