کفش مورد علاقه تان شخصیت شما را به سادگی رو می کند

بوت پاشنه بلند: مدیر
از نگاه روان شناسان، افرادی که بوت های پاشنه بلند می پوشند، افرادی هستند که دوست دارند بر دیگران کنترل داشته باشند. سرعت عمل آنها در موقعیت های مختلف بالاست و به خوبی می توانند بهترین تصمیم را در کوتاه ترین زمان ممکن بگیرند. زنانی که به این مدل  کفش ها علاقمندند، بسیار  مستقل و دست و پا دارند، به همین دلیل حس امنیت را به دیگران منتقل می کنند. در واقع دوست دارند که همیشه مرکز توجه باشند و نظرات خود را بر کرسی بنشانند.
 

1261413_366


کتانی: هدفمند
اگر شما فردی هستید که از رقابت های چالش برانگیز لذت می برید، مطمئنا از پوشیدن کفش کتانی نیز لذت خواهید برد. شما فردی با اعتماد به نفس بالا هدفمند و بسیار منظم و مبادی آداب هستید که ترجیح می دهید به جای بیکاری، چند کار را همزمان به دست گیرید. از پذیرفتن مسئولیت و مراقبت کردن از دیگران نیز لذت می برید. کلمه «مادر» می تواند نام مناسبی برایتان باشد.
 

1261414_608

صندل: رها
آیا دیگران هم شما را فردی فروتن و خاکی می خوانند؟ آیا از تماشای طلوع خورشید و پیاده روی لذت می برید؟ اگر جواب شما مثبت است، شما جزو خانم های علاقمند به صندل هستید. افرادی که علاقه زیادی به پوشیدن صندل دارند، افرادی آزاد و رهایند که دوست دارند زمان زیادی را در بیرون از خانه بگذرانند. آنها مانند یک پرستار از مراقبت و تیمار دیگران لذت می برند. آشپزی و وقت گذرانی در آشپزخانه نیز از دیگر فعالیت های مورد علاقه آنهاست.

1261415_857


تخت: یاری رسان 
اگر شما جزو آن دسته از خانم هایی هستید که علاقه زیادی به کفش تخت پوشیدن دارند، حدس مان این است که شما فردی سخت کوشی اید که تمام تلاش تان را می کنید تا مسئولیتی که بر گردن تان است را تمام و کمال به پایان رسانید. اراده شما آنقدر قوی است که احتیاج به انگیزه ای بیرونی ندارید و خودتان در درون آن را ایجاد می کنید. و در آخر، فش تخت پوش ها افرادی متمرکز، فروتن و سخاوتمندی هستند که همیشه در پشت صحنه ها به بهترین شکل ممکن حضور دارند.

1261416_239


پاشنه بلند: سخت کوش
خانم هایی که پاشنه بلند می پوشند، ظاهرا افرادی متریالیست یا مادی گرا هستند اما واقعیت چیز دیگری است. آنها در واقع افرادی سخت کوش، مصمم و مقاوم اند که قبل از هر کسی داوطلب می شوند. آنها قادرند که خودشان را با موقعیت های مختلف وفق دهند و از پس مسائل به خوبی بر آیند. آنها زیبایی را تحسین و تا جای ممکن خودشان را غرق زیبایی می کنند. این زیبایی ممکن است آدم ها، اشیا یا حتی شیوه زندگی شان باشد، در هر صورت نهایت لذت را از لحظه لحظه زندگی شان می برند. شاید دنیا زیبا نباشد اما آنها چشمان زیبایی دارند.

1261417_412


بوت: آینده نگر
شما دوست دارید که همه زندگی تان برنامه ریزی شده باشد به همین دلیل نگاه نقادانه ای به زندگی دارید و ترجیح می دهید که برای خود یک استراتژی ثابت داشته باشید. با این سبک زندگی، شما همیشه آماده آنچه برایتان در آینده پیش خواهد آمد، هستید و هیچگاه خودتان را نگران موانع نمی کنید. خانم هایی که بوت ها را به هر کفش دیگری ترجیح می دهند، افرادی واقع بین و عملگرایند که همیشه نقشه ای در سر دارند. آنها همیشه دو تا سه قدم بعدی شان را پیش بینی می کنند و هیچوقت بی فکر قدم بر نمی دارند.

1261418_999



دمپایی لا انگشتی: راحت طلب
همانطور که شما هم حدس می زنید، دمپایی لا انگشتی مخصوص افرادی است که راحتی را دوست دارند. آنها خودشان را به دست موج ها می سپارند تا آنها را به هر کجا که می خواهد ببرد. به جای سختی کشیدن، ترجیح می دهند تا آنچه را که خوشحال شان می کند، انجام دهند. آنها همیشه آماده برنامه های جدید و البته آسان هستند. به بیانی آنچه برایشان بیشترین اهمیت را دارد، زمان حال است.

1261419_537


اسنیکر: انعطلاف پذیر
خانم هایی که مدام اسنیکر به پا می کنند، دوست دارند که با افراد کوچیک تر یا بزرگ تر از خودشان ارتباط برقرار کنند، به این دلیل گاهی خودشان را جوان تر از آنچه هستند می دانند و گاهی خود را پخته تر. به بیانی آنها می توانند با تمام افراد، در هر سنی که هستند، ارتباط برقرار کنند. اسنیکر نیز کفشی است که برای موقعیت های مختلف کاربرد دارد، درست مثل صاحبان شان که همیشه ایده های مختلفی در سر دارند. آنها پر از انرژی و شاداب و جوان اند. مهم نیست که چند سال سن دارند، همیشه پای ثابت فعالیت های هیجان انگیزند.

1261420_509


صندل لژدار: مهربان
درست مثل کیت میدلتون، شما نیز فردی هستید که از خود و توانایی هایتان آگاهید. شما قدردان، مصمم و قدرتمند هستید طوری که هر فردی را به سمت خود جذب می کنید. مهربانی شما زبانزد خاص و عام است و دیگران نیز از هم صحبتی با شما نهایت لذت را می برند. این دسته از خانم ها گشت و گذار را دوست دارند و زمان زیادی را به فعالیت های بیرون از خانه اختصاص می دهند.

1261421_168



پاشنه بلند جلوباز: رئیس
رقابت، این افراد را به هیجان وا می دارد. در آن واحد آنها افرادی مهربان، مسئولیت پذیر و قدرتمندند که دوست دارند همیشه مدیریت دیگران را به عهده بگیرند. درست زمانی که همه چیز بهم ریخته و همه ناامید شده اند، این افراد قدم جلو می گذارند و به شرایط سروسامان می دهند. بنابراین شما در هر کاری به یک خانمی که این کفش را به پا می کند، احتیاج دارید تا کارها را به بهترین شکل ممکن سروسامان دهد.
 

1261422_139



لوفر: نکته سنج
اینطور به نظر می آید که شما فردی تیزبین، نکته سنج و کمال گرا هستید. زمانی که کاری را به دست می گیرید، تا اتمام آن رهایش نمی کنید و سعی می کنید که آن را بی عیب و نقص به پایان برسانید. فرقی نمی کند که در شرایط کاری باشید یا در یک رابطه دوستانه، در هر موقعیتی شما ذره ای کم نمی گذارید. مسئولیت پذیری از خصوصیات بارز شماست. شما علاقه زیادی به جزییات دارید طوری که سعی می کنید نه تنها خودتان، بلکه دوستان و حتی همکاران تان هم بهترین باشند.

1261423_255


برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 269775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟