اشتباهاتی که نباید برای ریمل زدن انجام دهید

تلنبه زدن دسته‌ی ریمل
وقتی که صحبت از میکروب می‌شود، شما ممکن است فکر کنید با تلنبه زدن ماسکارا به داخل ظرف آن، ماده‌ی بهتر و بیشتری نصیبتان می‌شود که در اشتباه هستید، با هر بار فشردن دسته ریمل به داخل پیستون، هوا و درنتیجه باکتری‌های بیشتری داخل تیوب آن می‌شوند و باعث خشک شدن سریعش می‌شوند. به جای تلنبه زدن، دسته را داخل تیوب بچرخانید و بعد بیرون بیاورید.

فر کردن مژه بعد از زدن ریمل
فقط وقتی می‌خواهید بیش از حد مژه‌هایتان انبوه شوند یا می‌خواهید ریسک شکسته شدن مژه‌هایتان را به جان بخرید، از فر کردن مژه بعد از زدن ماسکارا استفاده کنید.. به یاد داشته باشید که که هیچگاه بعد از زدن ریمل مژه را فر نکنید.

به اشتراک گذاری با دوستان
این مساله کاملا واضح است، به خاطر بهداشت شخصی، لوازم آرایشتان را حتی با بهترین دوستتان هم به اشتراک نگذارید.

استفاده از ریمل منقضی شده
آیا از یک ریمل به مدت بیش از 3 ماه استفاده می‌کنید؟! اگر چنین است، زمان آن رسیده که به زباله‌دانی بپیوندد. چون ریمل خیس است بهترین جا برای تکثیر باکتری‌ها می‌باشد و هرچه زمان منقضی شدن ریملتان بیشتر شود، احتمال عفونت چشمتان نیز بالا می‌رود. اگر احساس کردید که بو یا بافت ریمل تغییری کرده است، حتما استفاده از آن را متوقف کنید.

بیش از حد زدن
البته قطعا همه‌ی شما دوست دارید که مژه‌هایی پرپشت و براق برای مهمانی‌ها داشته باشید و تا حدی نیز غیر قابل کنترل عمل می‌کنید! حتی تا زمانی که متوجه شوید شاید 12 لایه ریمل زده باشید! اگر بیشتر از 4 بار یا نهایتا 5 بار ریمل بزنید، مژه‌ها از حالت فریبنده به عنکبوتی تبدیل می‌شوند!

خوابیدن با ریمل
بارها و بارها خوانده‌اید که با آرایش نباید بخوابید. خوب چنین قانونی برای ماسکارا نیز صدق می‌کند. وجود ریمل بر روی چشم در طول شب نه تنها باعث بروز آکنه و اذیت چشم می‌شود، بلکه باعث ضعیف شدن مژه‌ها و ریختن آن‌ها نیز می‌شود! چه کابوسی!!!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 264146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟