۶ نکته که سن شما را بالا می برد!

۱- پارچه های پشمی راه راه

در حالی که برخی از پارچه ها همانند پارچه کتان ساده، ظاهری جوان پسند به شما می دهند اما به نظر می رسد پارچه های راه راه عملکرد متفاوتی داشته باشند. حتی اگر می خواهید همانند آقایان لباس بپوشید، ترجیحا از مدل های چهارخانه استفاده کنید.

۲- آرایش زیاد یا کم

طریقه صحیح آرایش کردن را یادبگیرید. آرایش غلیظ ممکن است سن شما را بالا ببرد. گاهی با یک رژلب کم رنگ و یک سایه ملایم می توانید زیبایی وجذابیت خود را چندین برابر کنید.

۳- موهای خاکستری

ممکن است خیلی از بانوانی که این رنگ مو را انتخاب می کنند بااین نظر مخالف باشند اما حقیقت این است که موی خاکستری شما را مسن تر نشان می دهد. گستره وسیعی از رنگ موهای زیبا وجذاب وجود دارد که با توجه به رنگ پوست افراد، مناسب و برازنده آن هاست.

۴- هر رنگی که چهره شما را گرفته نشان می دهد

یکی از چیزهایی که به شدت می تواند ظاهر شما را تحت تاثیر قرار دهد رنگ لباس شماست. یک رنگ مناسب (مثل قرمز،آبی یا زرد) می تواند پوست صورت شما را روشن تر وسن شما را کمتر نشان دهد.

۵- کیف دستی قدیمی

شاید باورتان نشود اما نوع کیفی که شما به دست می گیرید تاثیر بسیار زیادی در تیپ وظاهرشما دارد. یک کیف مادر بزرگ پسند می تواند از شیک بودن شما بکاهد و سن شما را بالاتر نشان دهد. سعی کنید کیف های  شیک و مدل جدید به دست بگیرید.

۶- عینک مطالعه

قطعا برخی از شما به این عینک ها نیاز دارید، اما هیچ خانومی تا به حال با قراردادن یک عینک مطالعه کوچک در نوک بینی اش جوان به نظر نرسیده است، مگر این که آن عینک قاب مناسبی داشته باشد. قاب عینک شما تاثیر بسیار زیادی در چهره شما دارد و می تواند شما را پیرتر و یا برعکس جذاب تر نشان دهد پس به دنبال عینک هایی باقاب مناسب و به روز باشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

حکم اعدام قاتل تبر بدست شیراز و همدستانش صادر شد+فیلم و عکس

پس از 5 سال آشنایی وقتی یک شب باپسر جوان خوابیدم فهمیدم او زن دارد

وقتی باردار بودم شوهرم را هنگام خوابیدن با خواهرم دیدم

صبحانه عجیب و چندش آور این مرد دنیا را شوکه کرد+تصاویر (14+)

مادر 16 ساله نوزادش را از پنجره بیرون انداخت +عکس

تصادف شاخ‌به‌شاخ هواپیما با عقاب +عکس

مهناز و گلزار در یک عکس یهویی! + عکس

خوشگذرانی بازیگر زن معروف ایرانی در آمستردام هلند! + عکس

ارتباط عاشقانه خواننده و بازیگر زن با پسر فوتبالیست معروف! +عکس

 

کدخبر: 226254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟