8 ایده خلاقانه برای داشتن دکوراسیون تابستانی و شیک +عکس

از گلدان و قالیچه در فضای باز خانه استفاده کنید
باید فضای باز را به عنوان تکمیل کننده فضای داخلی بدانید. با استفاده از چند عنصر دکوراتیو ساده مثل یک قالیچه، فضای داخلی را در خارج از خانه امتداد دهید و آن را برای مهمانی‌های دوستانه خود در تابستان آماده کنید. از گیاهان هم می‌توانید به عنوان مجسمه‌هایی زنده و زیبا برای افزودن جذابیت بصری به دیوارهای اطراف استفاده کنید.

چیرمان تابستانی (9)

از رنگ‌های خنثی در اتاق خواب استفاده کنید
نقش و نگارهای سنتی و رنگ‌های روشن استفاده شده در این اتاق خواب، آن را برای استراحت تابستانی آماده کرده است. اتاق خوابی آرامش‌بخش و لوکس .

چیرمان تابستانی (8)

از عناصر دکوری سفید استفاده کنید
داشتن وسایل دکوری سفید رنگ در منزل، شما را برای داشتن دکوراسیونی تابستانی آماده می‌کند. این کار فضا را روشن و بزرگ‌تر نشان می‌دهد و زمینه خوبی برای قرارگیری رنگ‌های تیره‌تر فراهم می‌کند. حتی یک اتاق کاملاً سفید هم با استفاده از بافت و رنگ‌های دیگر می‌تواند از نظر بصری زیبا باشد.

چیرمان تابستانی (7)
از دکوری‌های متفاوت استفاده کنید
دکوراسیون تابستانی وسایلی با رنگ روشن، سبک و با ظرافت را می‌طلبد. مثلاً ظرف‌های سفیدرنگ، گیاهان و ظرف میوه بر روی میز برای جذابیت آن کافی است. حذف کردن رومبلی‌ها و کم کردن کوسن‌ها به فضا اجازه نفس کشیدن می‌دهد. تم رنگی خانه را هماهنگ با فضای باز بیرون انتخاب کنید.

چیرمان تابستانی (6)

از رنگ‌های سرد استفاده کنید
در تابستان رنگ‌های سرد بهتر جواب می‌دهند. اضافه کردن رنگ آبی، سفید و نقره‌ای می‌تواند حس ورود به تابستان را تداعی کند. استفاده از طرح چوب و نقش‌های مرجانی ظاهری زیبا برای خانه ایجاد می‌کنند.

چیرمان تابستانی (5)

از نقش‌های گل‌دار استفاده کنید
نقوش گل‌دار با رنگ‌های تابستانی می‌توانند جذابیت و طراوت را به خانه شما بیاورند. کوسن‌ها و قالیچه‌هایی با این طرح‌ و نقش‌ها، ظاهر زیبای خانه شما را کامل می‌کنند.

چیرمان تابستانی (4)

قفسه‌ها را خلوت کنید
آمدن تابستان نویددهنده آمدن دوباره زندگی ساده و آرام است. فضای اطراف خود را با مرتب کردن قفسه‌ها و حذف عناصر دکوری تیره رنگ، خلوت و باز کنید. فضای خالی پشت وسایل باعث می‌شود، آنها بهتر به چشم بیایند. ظروف و کتاب‌های سفید رنگ را به قفسه اضافه کنید. با استفاده از رنگ‌های روشن و افزودن کمی سبزینگی به قفسه، حال و هوای فضای بیرون را به خانه بیاورید.

چیرمان تابستانی (3)

از آینه استفاده کنید
آینه‌ وسیله‌ای بسیار مناسب برای نو کردن دکوراسیون  داخلی در تابستان است. گزینه‌های بسیار زیادی برای انتخاب قاب مناسب، که به آینه شخصیت  می‌دهد، وجود دارد. حتی برای داشتن یک ظاهر مدرن می‌توان از آینه‌های بدون قاب استفاده کرد. آینه‌ها نور اتاق را دو برابر می‌کنند و اگر روبه روی پنجره قرار بگیرند، خود می‌توانند نقش پنجره را بازی کنند.

چیرمان تابستانی (2)

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 275933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟