لایو دونفره در اینستاگرام به این اپلیکیشن اضافه شد

طبق آمار منتشر شده، پس از گذشت حدود یک سال از اضافه شدن قابلیت استوری به اینستاگرام، اکنون این قابلیت نزدیک به 250 میلیون کاربر دارد و روز به روز محبوبیت‌اش افزایش می یابد و به کاربران‌اش اضافه می شود.
اپلیکیشن اینستاگرام Instagram در تازه‌ترین بروزرسانی‌های خود، توجه بیشتری به بخش استوری معطوف کرده، چرا که کاربران زیادی جذب آن شده‌اند.
اینستاگرام در جدید ترین بروز رسانی خود قابلیتی به نام \"لایو دو نفره\" ایجاد کرده است. با استفاده از این قابلیت می توانید کاربرانی که از خود و محیط اطراف به صورت زنده تصویر ضبط می کنند را در لایو استوری خود شریک کنید.
شاید ضبط تصویر به صورت یک نفره پس از چند دقیقه کسل‌کننده به نظر بیاید. با اضافه شدن این قابلیت می توانید دیگر کاربران را به لایو استوری خود دعوت و فضایی مانند مکالمه تصویری ایجاد کنید. البته هر زمان که بخواهید می‌توانید این لایو دو نفره را دوباره به حالت یک نفره برگردانید و اگر یکی از دوستانتان شما را در لایو خود شریک کرد و شما تمایلی به این کار نداشتید، خیلی راحت می‌توانید از لایو دو نفره با او خارج شوید.
لازم به ذکر است؛ اینستاگرام اعلام کرده که در حال حاضر قابلیت لایو دو نفره برای درصد کمی از کاربران فعال شده و در حال آزمایش آن است و طی ماه‌های آینده این ویژگی برای تمامی کاربران فعال می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 292826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟