بطری آبی که 24 ساعت خنک می‌ماند + عکس

در روزهای گرم تابستان هر جایی که باشید، هیچ‌چیز لذت‌بخش‌تر از نوشیدن مقداری آب خنک نیست؛ اما بسیاری از بطری‌ها و ظرف‌ها تنها برای مدت کوتاهی می‌توانند آب را خنک نگه دارند. شرکت Takeya که در زمینه تولید بطری و لیوان‌های آب با‌ کیفیت شهرت دارد، موفق به ساخت بطری‌های آب با کیفیتی شده است که به خوبی عایق‌بندی شده‌اند و آب را در هر شرایطی خنک نگه می‌دارند.
این بطری برای ورزشکاران، افرادی که در باشگاه ورزش Sport می کنند و یا برای افرادی که تنها برای حفظ سلامتی خود آب زیاد می‌نوشند و همیشه یک بطری آب همراه خود دارند، کاملا مناسب است. آب درون این بطری‌ها به هیچ وجه به بیرون نشت نمی‌کند. این بطری‌ها عرق هم نمی‌کنند و در آن‌ها نیز کاملا عایق‌بندی شده است. یکی از مزایای جالب این بطری‌ها این است که افرادی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنند، برای ریختن یخ داخل آن‌ها، مجبور نیستند در آن‌ها را باز کنند. زمانی که در این بطری را به سمت عقب می‌چرخانید، آب به راحتی به صورت جرعه جرعه از لوله کوچک روی در آن خارج می‌شود. چنانچه در بطری را بیشتر بچرخانید، آب به میزان بیشتری از لوله خارج می‌شود و ریختن آب هم راحت‌تر می‌شود. یک دسته حلقه مانند نیز برای حمل راحت‌تر بر روی در بطری‌ها قرار داده شده است.
بطری آب

این بطری‌ها علاوه بر اینکه دارای عایق‌بندی خوبی هستند، از دوام خوبی نیز برخوردار هستند و طراحی آن‌ها به صورتی است که فضای باریک بین دیواره‌های داخلی و خارجی آن‌ها کاملا خالی از هوا و عایق‌بندی شده است. این نوع طراحی باعث شده است آب درون این بطری‌ها برای ۲۴ ساعت کاملا خنک و یا برای ۱۲ ساعت کاملا گرم نگه داشته شود. برخورداری این بطری‌ها از دو دیواره، مانع جمع شدن قطرات آب بر روی بدنه آن‌ها می‌شود؛ بنابراین افراد به راحتی می‌توانند آن‌ها را بدون اینکه لیز بخورند، در دست خود نگه دارند. در ضمن سطح بدنه این بطری‌ها نیز با پودر مقاومی پوشانیده شده است که باعث افزایش مقاومت آن می‌شود و قسمت زیرین آن‌ها نیز توسط یک پوشش سیلیکونی پوشانیده شده است که از مانع از تورفتگی یا خراشیده شدن این قسمت از بطری‌ها می‌شود.
علاوه بر اینکه بطری‌های جدید ساخت این شرکت از مزایای زیادی برخوردار هستند، لیوان‌های عرضه‌شده به همراه آن‌ها نیز دارای ویژگی منحصربه‌فردی تحت عنوان Flip Lid هستند. که مانع از ریخته شدن آب از داخل آن‌ها می‌شود و در صورتی که لیوان آب پرت شود، از ارتفاع بیفتند و یا تکان بخورد، هیچ آبی از داخل آن‌ها به بیرون نمی‌ریزد.
بطری آب
این بطری‌های آب هم‌اکنون در وب‌سایت شرکت Takeya و فروشگاه آمازون موجود هستند. بطری‌ها از وزن ۵۳۰ تا ۱۱۳۰ گرم و لیوان‌های آب نیز از وزن ۵۶۶ تا وزن ۸۴۰ گرم موجود هستند. هم لیوان‌ها و هم بطری‌های آب در رنگ‌های متنوعی از جمله سیاه، سفید، طوسی، سیاه تیره، بنفش، صورتی تیره، آبی روشن، زرد، قرمز، سبز مایل به آبی و سبز لیمویی عرضه شده‌اند. قیمت این بطری‌ها هم بسته به اندازه آن‌ها بین ۳۰ تا ۴۰ دلار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟