چمدان های هوشمند بهترین هدیه برای عزیزانتان! +عکس

از اشخاصی که به گردشگری علاقه مند هستند تا آن هایی که همواره نگران سلامت خود و مراقبت هایی در این زمینه انجام می دهند تا بچه ها , همه و همه از تکنولوژی و دستگاه های مدرنی در زندگی خود بهرمند هستند و هرکدام مطابق با علاقه خود از آن استفاده می کنند. این ابزارهای زیبا و مفید زندگی را جذاب تر و زندگی را راحت تر می کنند ,مطمئنا این هدایا برای همه سنین جالب خواهد بود.
یکی از بهترین پیشنهادهایی که برای علاقه مندان به سفر می توان کرد ؛ چمدان هوشمندی به نام Bluesmart می باشد.
زمانی که افراد برای سفر بلیط هواپیما تهیه می کنند ,در فرودگاه همواره دغدغه موضوعاتی مثل ؛ وزن چمدانم چه مقدار خواهد بود ؟ اگر وزن چمدانم بیش از حد مجاز باشد آیا باید عوارض آن را پرداخت کنم؟ چمدان ها بعد از وارسی به کجا منتقل می گردند؟ فکر اطراف را مشغول خواهد کرد.
به همین منظور تکنولوژی در این باره چمدان هایی را طراحی کرده تا افراد با خیال راحت به سفرشان ادامه دهند و تنها با چک کردن گوشی همراه خود از سلامت چمدان خود مطمئن گردند.
در کنار دسته و چرخ های چشم نواز آبی رنگش ,باید گفت بهترین خصلتی که مربوط به این چمدان است چیزی نیست که به توان به آسانی با چشم مشاهده نمود. با نصب اپلیکشن مربوطه بر روی گوشی های IOS و Android میتوان از وزن , موقعیت و امنیت آن اطمینان خاطر یافت.

چمدان-هوشمند-4


چمدان-هوشمند-3

چمدان-هوشمند-2


افراد از طریق روشن کردن بلوتوث خود ,چمدان شان را ردیابی کرده و قادرند این عملیات را بر آن انجام دهند ؛ با بالا کشیدن دسته آن, مقدار وزنی که داراست بر صفحه گوشی نمایان می شود. چمدان دارای قفل TSA می باشد و زدن دکمه بستن قفل یا باز کردن قفل ,می توان امنیت چمدان را تضمین کند.سنسور الکترونیکی ای در چمدان قرار داده شده تا در صورت گم شدن آن در مجاورت فرد, ردیابی و پیدا شود.همچنین اگر چمدان از رادار خارج شود به گوشی پیامی جهت با خبر کردن صاحب چمدان ارسال می شود.
جیبی در کناره آن برای گجت ها و دستگاه هایی مثل لپ تاپ , تبلت و غیره درج شده که همراه با قفل امنیتی می باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 274376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟