دعوای داوری در آلمان بالا گرفت

فدراسیون فوتبال آلمان در تنش میان هربرت فاندل و هلموت کروگ، روسای کمیته داوران فدراسیون فوتبال آلمان و داوران فوتبال طرف روسای کمیته داوران را گرفت و فلیکس بریش و مانوئل گرافه، دو داور برجسته را از قضاوت Judgment کنار گذاشت.
بریش و گرافه سردمداران انتقادها از عملکرد فاندل و کروگ هستند و درست از همین رو در کانون توجه‌ها قرار گرفته‌اند؛ تا جایی که کمیته داوران آنها را از سوت زدن در میانه میدان بازداشته و تنها بازبینی ویدویی بازی‌ها را به آنها سپرده است. بر این اساس بریش باید ناظر ویدویی بازی یکشنبه شب فرایبورگ – هرتابرلین باشد و گرافه هم نقش مشابه را در بازی شنبه هامبورگ – بایرن بر عهده خواهد داشت. گفته می‌شود فدراسیون فوتبال آلمان با این اقدام تلاش داشته تا این دو داور را پس از تنش‌های چند روز اخیر از فشار افکار عمومی دور نگه دارد.
گرافه سه‌شنبه گذشته به انتقاد از فاندل و کروگ پرداخته و خواستار جریمه آنها شده بود. او از برخی شیوه‌های مدیریتی این دو انتقاد داشت.
بریش هم در ادامه انتقادهای همتایش به روزنامه بیلد گفته بود، کروگ 5 ناظر داوری را وادار کرده است که نمره‌های داوران را در پایان بازی تصحیح کنند. او حتی نام این 5 ناظر را هم ذکر کرده بود. 
بریش که یکی از بهترین داوران حال حاضر اروپاست، دیدار فینال لیگ قهرمانان امسال بین رئال مادرید و یوونتوس را قضاوت کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟