مهدوی‌کیا: مطمئن باشید شفر مجیدی را خوب می‌شناسد

مهدی مهدوی کیا ستاره سابق فوتبال ایران در نمایشگاه تلکام تهران حضور پیدا کرد و در مراسم حاشیه این نمایشگاه روی صحنه رفت و با محمود شهریاری مجری شوخ و شنگ چند دقیقه ای همکلام شد. او این روزها تمام تمرکزش را بر روی آکادمی فوتبالش گذاشته و درحال ساخت تیمی برای آینده است. 
مهدوی کیا ابتدا درباره شرایط و کمبودهای فوتبال ایران و مقایسه آن با فوتبال آلمان گفت:« از نظر امکانات فوتبال ایران با آلمان قابل مقایسه نیست. آنجا در هر شهر و محله چندین زمین فوتبال هست که بچه ها هر زمان بخواهند می توانند در آن ها بازی کنند. در دوران ما یک زمین خاکی بود یا بچه ها توی کوچه با توپ پلاستیکی فوتبال بازی می کردند که امروز این امکانات هم نیست و باید برای گرفتن زمین پول بپردازند.»
ستاره سابق فوتبال ایران و تیم هامبورگ در ادامه گفت: «مشکلات در ورزش Sport ایران زیاد است؛ اما به جرات می گویم اگر سرمایه گذاری لازم انجام بشود ما در همه ورزش ها استعدادهای فوق العاده ای داریم. من در مملکت خودم دارم کار می کنم و از نزدیک همه چیز را می بینم. از نظر استعداد فوتبال ما با آلمان قابل مقایسه نیست؛ اما آن ها به دلیل برنامه ریزی، دقت، سرمایه گذاری و نظم از ما جلوتر هستند؛ به همین خاطر است که اگر نوجوانانشان از ما 4 گل می خورند، در بازی بعدی 5 گل می زنند چون از نظر ذهنی و فرهنگ فوتبالی شرایط خیلی خوبی دارند.»
او در بخشی از این مراسم با یکی از آن سوال های فضایی شهریاری مواجه شد که شفر در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوالی راجع به فرهاد مجیدی گفته است: فرهاد مجیدی کیه؟ مهدوی کیا که حسابی سورپراز شده بود در این باره گفت: «فرهاد مجیدی در امارات با شفر کار کرده است و معتقدم که این موضوع را اشتباه ترجمه کرده اند. آقای شفر مربی مجیدی بوده و مطمئن باشید که او را کاملا می شناسد. من دوست دارم چیزی را بگویم. درست است که از بچگی پرسپولیسی بوده ام اما همیشه رابطه ام با بازیکنان استقلال Esteghlal و هواداران این تیم دوستانه و محترمانه بوده است. ما همیشه داخل زمین رقیب هستیم اما بیرون زمین همه چیز کاملا دوستانه و محترمانه است.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟