مقابل پرسپولیس از الهلال حمایت کنید

علی الحبسی دروازه بان و کاپیتان سرشناس عمان که بعد از نزدیک به یک دهه حضور در فوتبال باشگاهی انگلیس چندی پیش با انتقالی پر سرو صدا به جمع شاگردان رامون دیاز در الهلال پیوست تا جانشینی مناسب برای عبدا.. معیوف گلر ملی پوش و اول قهرمان عربستان باشد در آستانه سفر کاروان این تیم مسقط از طرفداران عمانی درخواست جالبی کرد.
الحبسی که طرفداران زیادی در عمان دارد در آستانه سفر الهلال به مسقط برای جدال برگشت با پرسپولیس در لیگ قهرمانان در گفتگویی با رسانه های این کشور خواستار حضور گسترده فوتبالدوستان عمانی در ورزشگاه سلطان قابوس برای حمایت از الهلال برابر پرسپولیس شد. الحبسی گفت:« سه شنبه شب الهلال بازی بزرگی مقابل پرسپولیس ایران دارد و نیاز است تا طرفداران عمانی با حضور در ورزشگاه به حمایت از تیم عربستانی بپردازند تا قدم نهایی برای رسیدن به فینال برداشته شود».
این درخواست کاپیتان و چهره محبوب تیم ملی عمان در حالی مطرح شد که در بازی برگشت میزبان پرسپولیس است و تنها 10 تا 20 درصد ظرفیت ورزشگاه سلطان قابوس به طرفداران الهلال اختصاص خواهد داشت از همین رو مشخص نیست موضع پرسپولیسی ها در قبال این اتفاق و حضور پرشمار طرفداران عمانی برای حمایت از الهلال چه خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 316678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟