دورنمای استقلال برای انتخاب کادرفنی چیست؟

بعد از استعفای علیرضا منصوریان از سمت سرمربیگری تیم فوتبال استقلال Esteghlal مطالبه تمام هواداران استقلال حضور کادرفنی قدرتمند در این تیم بود تا آنها بتوانند با قدرت استقلال را به روزهای اوجش برگردانند.
سید رضا افتخاری با تلاش های خود خیلی زود موفق شد وینفرد شفر را با سابقه روشن به عنوان سرمربی جدید آبی ها انتخاب کند اما درست چالش از جایی شروع شد که قرار شد کمیته فنی برای این مربی با تجربه دو نفر برای کادرفنی انتخاب کند.
این که اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال برای سرمربی که تازه وارد ایران شده دستیار ایران انتخاب کنند موردی کاملا معمول در همه جای دنیا است اما اینکه اعضا از بین خود این انتخاب را انجام بدهند شائبه هایی را به وجود آورده است.
اما نکته جالب ماجرا صحبتی بود که جواد قراب عضو کمیته فنی و هیئت مدیره استقلال درست در روز انتخاب شفر در مورد کادرفنی این مربی با خبرگزاری تسنیم انجام داد: ما برای شفر دو پیشکسوت خوب باشگاه را در نظر داریم، دو عزیزی که از شفر کار یاد بگیرند و بعد از رفتن او، هدایت تیم به آنها سپرده شود.
اگر صحبت های قراب را در کنار انتخاب سیروس دین محمدی و بیژن طاهری بگذریم، ابعاد این ماجرا بسیار پیچیده تر می شود. اولین سوالی که در این بین به وجود می آید این است که دورنمای کمیته فنی استقلال برای انتخاب این دو نفر چیست؟ آیا صرفا این انتخاب ها برای پر کردن لیست کادرفنی بوده است یا طاهری و دین محمدی قرار است در آینده سرمربی این تیم بشوند؟
آنچه مسلم است بهتر بود مدیران استقلال از گزینه های جوان و مستعدی در کنار شفر استفاده می کردند تا آنها بتوانند کار را از این مربی آلمانی یاد بگیرند و در آینده سرمربی این تیم شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟