پرسپولیس- الهلال فرصت تنفس برای سرمربی آینده استقلال

دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 25 مهرماه برگزار می شود و به همین دلیل سازمان لیگ تصمیم گرفت تا تاریخ دربی تهران را به 5 آبان منتقل کند. جا به جایی این دیدار هر چند در نگاه اول به ضرر استقلالی ها بود؛ اما با تغییر شرایط، مطمئنا آبی های تهرانی بیش از رقیب خود از این تغییر تاریخ دیدار استقبال می کنند.
استقلال 21 مهرماه در ورزشگاه آزادی Freedom میزبان فولاد خوستان است و پس از آن 2 هفته برای ترمیم تیم خود فرصت دارد و سرمربی جدید این تیم می تواند با استفاده از این دو هفته، به استقبال دربی پایتخت برود.
سرمربی جدید آبی ها حتی اگر قبل از دیدار با فولاد خوزستان انتخاب شود، می تواند دیدار با فولاد خوزستان را برای آشنایی بیشتر با بازیکنان، فضای استقلال Esteghlal و ورزشگاه آزادی قربانی کند تا رونمایی از چهره جدید آبی ها برای 20 هفته پایانی لیگ از دیدار جذاب پایتخت نشینان انجام شود.
مدیران استقلال با توجه به همین تعطیلی این روزها با خیالی آسوده روند انتخاب سرمربی را دنبال می کنند و با توجه به برگزاری تنها یک دیدار در روزهای باقی مانده مهرماه می توانند با شرایطی مناسب برای بازی بزرگ پایتخت آماده شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 311950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟