کریمی: دست این آقایان برای من رو شده است

علی کریمی که برای شکایت از جهانیان مالک نفت تهران به فدراسیون فوتبال رفته بود، در مواجهه با خبرنگاران ضمن اعلام خداحافظی از این تیم صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:
مشخص می شود حق با کیست
من شکایت خودم را از باشگاه نفت اعلام کردم و قرار است کارهای اداری این موضوع مشخص شود تا مشخص شود که حق با کیست چون حق باید به حق‌دار برسد.
اگر بد بودم، چرا با 10 درصد پول استارت زدم؟
اینکه جهانیان الان به این نتیجه رسیده که من عصبی هستم، مشکل خودش است. جالب است که شما خبرنگاران وقتی این صحبت ها را می کند، از او نمی پرسید که مگر علی کریمی 10 درصد قرارداد گرفته، اضافه که نبوده است. عرف قرارداد این است که بازیکن یا مربی 30 درصد از مبلغ قراردادش را بگیرد. چرا از او سوال نمی کنید؟ اگر علی کریمی آدم بدی بود، چطور با 10 درصد پول کارش را شروع کرده است؟ اگر زیاد است، به بزرگی خودش ببخشد.
دست این آقایان برای من رو شده است
به نظر من صحبت کردن درباره این ماجراها خنده دار است. خودتان را درگیر این قضایا نکنید. الان تیم استقلال Esteghlal دنبال مربی است و روی گزینه های مختلف کار می کند؛ اگر واقعا مدیران نفت کارشان را بلد بودند، اینطور رفتار نمی کردند. من حرف های او را قبول ندارم. مدرک دارم همان زمانی که قرارداد امضا کردم، داشتم کلاس های مربیگری درجه B را می گذراندم. فیلم ها و خبرهایش هم موجود است. بحث این است که شما دارید فرار Escape روبه جلو می کنید. امثال این ها دست شان برای من رو است. هرروز مصاحبه می کنند و عجیب است. این برای من دیگر مهم نیست. دنبال این هستم که کار قانونی کنم. از طریق وکیلم هم پیگیر هستم تا کار روند اداری اش را سپری کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 311889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟