تبریزی قهرمان پرش با نیزه لیگ برتر!

تبریزی در دیدار برابر استقلال Esteghlal خوزستان از هت‌تریک عبور کرد و تعداد گل هایش را مقابل تیم دفاعی استقلال خوزستان به عدد 4 رساند تا بعد از 5 هفته ناکامی ناگهان صدرنشین جدول گلزنان لیگ هفدهم شود.
این مهاجم باتجربه که فصل پیش در کورس آقای گلی بود و در نهایت این عنوان را به مهدی طارمی واگذار کرد، در 5 هفته قبلی گلی نزده بود تا حضور در صدر جدول گلزنان لیگ در پایان هفته ششم اتفاقی غیرقابل پیش بینی و تا حدودی غیرممکن باشد، اما این بازیکن به لطف درخشش خودش و سایر بازیکنان نمایشی خیره کننده ارائه داد و حالا در عین ناباوری 4 گله شده و صدرنشین آقای گل های لیگ.
البته شاید اگر تبریزی کمی دقت بیشتری داشت، می توانست تعداد گل هایش را از عدد 4 هم عبور دهد و حالا با اختلاف بیشتری به صدر جدول تکیه بزند؛ اما همین 4 گل هم چیزی است که به ندرت در فوتبال ایران اتفاق می افتد. آنقدر به ندرت که یک بازیکن بعد از ناامید کردن سرمربی و هواداران تیمش ناگهان مثل یک قهرمان پرش با نیزه از دیگران سبقت گرفت؛ اگرچه هنوز یک بازی از این هفته باقی مانده و رقبای سرسخت تبریزی می توانند رده اول را پس بگیرند؛ اما شاید هم نه، تبریزی فعلا روی سکوی اول بماند و با حس آقای گلی اقلا یک هفته زندگی کند.
ارزش کار تبریزی در آنجاست که او به تیمی گل زد که با ویسی سفت و سخت ترین دفاع لیگ را داشته است؛ دفاعی مثل آهن که تبریزی از آن گذشت .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 305901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟