زنده با شب دهم فوتبال آسیا

رقابت های هفته پایانی مقدماتی جام جهانی در دو گروه اول و دوم امروز با برگزاری 12 دیدار در شرایطی برگزار می شود که ایران و ژاپن خیال خود را بابت صعود راحت کرده اند، اما همچنان چهار تیم کره جنوبی، ازبکستان، چین و سوریه در گروه اول و سه تیم استرالیا، عربستان و امارات در گروه دوم شانس صعود دارند.
از این تعداد 2 تیم به صورت مستقیم، ژاپن و ایران را در روسیه 2018 همراهی خواهند کرد و تیم های سوم گروه های اول و دوم هم پس از انجام یک بازی پلی آف به مصاف تیم چهارم منطقه کونکاکاف می روند تا یکی جواز حضور در روسیه را کسب کند.
با گزارش زنده شب پایانی رقابت های مقدماتی جام جهانی در دو گروه اول و دوم همراه "ورزش سه" باشید:
گروه دوم مسابقات مقدماتی آسیا:
* استرالیا – تایلند 
استرالیا برای صعود به جام جهانی به پیروزی پر گل برابر تایلند نیاز دارد و باید امیدوار باشد تیم عربستان هم به نتیجه مناسبی دست پیدا نکند. این دیدار از ساعت 14:30 دقیقه آغاز شده است.
عراق – امارات (18:30)
امارات برای رسیدن به عنوان سوم یا دوم گروه به چیزی شبیه معجزه نیاز دارد؛ یعنی پیروزی پر گل برابر عراق و اینکه استرالیا و عربستان شب ناموفقی را پشت سر بگذارند. عراق هم شانسی برای صعود ندارد.
عربستان – ژاپن (22:00)
عربستان پس از مشخص شدن دیدار استرالیا به مصاف عراق می رود و این شانس را دارد را که با آگاهی از نتیجه این دیدار به میدان وارد شود که می تواند امتیاز بزرگی برای این تیم باشد. ژاپن هم تکلیف صعودش مشخص شده است. 
گروه اول مقدماتی آسیا:
کلیه دیدارهای این گروه به صورت همزمان و از ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.
ایران – سوریه (19:30)
دو تیم ایران و سوریه در شرایطی برابر هم قرار می گیرند که ایران صعود خود را مسجل کرده و تیم سوریه برای رسیدن به رتبه ی سومی باید امیدوار باشد که کره جنوبی موفق به شکست ازبکستان شود و خودشان هم در ورزشگاه آزادی Freedom ایران را از پیش رو بردارند.
ازبکستان – کره جنوبی (19:30)
پیروزی هر یک از دو تیم می تواند باعث صعود آنها به جام جهانی به عنوان تیم دوم شود ولی کسب نتایج دیگر می تواند سرنوشت صعود را تغییر دهد. 
قطر – چین (19:30)
دو تیم قطر و چین را می توان بی اهمیت ترین دیدار شب پایانی رقابت های مقدماتی جام جهانی دانست؛ البته چین همچنان از شانس صعود برخوردار است ولی قرار گرفتن این تیم در رده ی سوم و صعود به مرحله ی پلی آف به اما و اگر های زیادی وابسته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟