الدباس: بازی با ایران شروع یک رویا برای مردم سوریه است

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، تیم ملی فوتبال سوریه آماده‌سازی خود را با برگزاری تمرین شب گذشته (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی Freedom تهران جهت رویارویی با ایران در هفته پایانی مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه از گروه A آسیا به پایان رساند.
تمرین پایانی و جدی تیم ملی فوتبال سوریه تحت نظارت ایمن الحکیم (سرمربی) به مرور آخرین برنامه‌های تاکتیکی جهت کسب نتیجه موردنظر در بازی با ایران و برآورده کردن رویای طولانی‌مدت این تیم جهت صعود به جام‌جهانی اختصاص داشت. در جلسه تئوری آخرین تمرین سوری‌ها نیز فیلم دیدار هفته گذشته تیم ملی فوتبال ایران در شهر سئول برابر کره‌جنوبی که با تساوی بدون گل پایان یافته بود به نمایش گذاشته شد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال سوریه پس از تماشای بازی کره‌جنوبی و ایران به نکته‌های فنی و نقاط ضعف و قوت شاگردان کارلوس‌ کی‌روش که از سوی ایمن الحکیم گفته می‌شد گوش دادند.
همچنین خبرگزاری رسمی سوریه سپس به نقل از فادی الدباس، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال این کشور نوشت: سوریه یک قدم تا جام‌جهانی فاصله دارد و این اتفاق مرحله دیگر از نمایش امیدهای مردم سوریه خواهد بود که شادی بزرگی را رقم می‌زند.
الدباس افزود: بازی با ایران شروع یک رویا برای مردم سوریه است، زیرا هدف ما صعود به جام‌جهانی 2018 روسیه است. ما مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی را با شعار سوریه در روسیه 2018 آغاز کرده بودیم.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه از ساعت 19:30 دقیقه امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. ایران با 21 امتیاز و صدرنشینی گروه A آسیا صعود خود را به جام‌جهانی 2018 قطعی کرده است. تیم‌های ملی کره‌جنوبی، سوریه و ازبکستان نیز به ترتیب با امتیازهای 14 و 12 از شانس صعود به عنوان تیم دوم برخوردار هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟