تراکتورسازی با ۲ غایب به مصاف پدیده می‌رود

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، از ساعت 18:15 روز پنجشنبه، 16 شهریورماه در مشهد به مصاف پدیده این شهر خواهد رفت.
تراکتورسازی که با حکم فیفا از نقل و انتقالات محروم است، با بدشانسی مواجه شد و بازیکنان این تیم یکی پس از دیگری به دلیل مصدومیت دیدارهای تیمشان را از دست دادند. هادی محمدی نخستین بازیکن مصدوم تراکتورسازی بود که دیدارهای تیمش را در نیم‌فصل اول لیگ هفدهم از دست داده است. محمدامین بهرامی نیز با مصدومیت شدید مواجه شده است و چند ماه دور از میادین خواهد بود.
سینا عشوری و عارف آغاسی نیز دیگر مصدومان تراکتورسازی هستند که دیدارهای گذشته تیمشان را از دست داده‌اند و در دیدار با پدیده نیز غایب خواهند بود. محمد نوری نیز که به دلیل مصدومیت دیدار با سایپا را از دست داده بود، شرایط حضور در دیدار با پدیده را به دست آورده است.
فرزاد حاتمی دیگر غایب تراکتورسازی در دیدار اخیر این تیم بود که با توجه به حکم کمیته انضباطی، می‌تواند در دیدار با پدیده بازی کند تا سرخ پوشان با 2 غایب به مصاف نماینده مشهد بروند.
دیدار تیم‌های پدیده و تراکتورسازی از ساعت 18:15 روز پنجشنبه، 16 شهریورماه در مشهد برگزار خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟